folkan!!!?

vart tog folkan vägen? jag saknar bussen.
alla fina stunder som vi spenderat tillsammans. som bortblåst!

.. jag känner mej ensam.

.. sårad.

.. för att inte tala om sårbar!

.. psykisk smärta i hjärtat..

men nåja, måste man sälja så måste man. jag klandrar dej inte käre thave.. :)
a man got to do what a man got to do.

här nedan har jag lagt upp lite bilder tillägnade tiden då bussjäveln fanns vid vår sida:

slitna
jag och emma, slitna efter en natt i södertälje men ändå jävla lyckliga..


folk
romantik var ett ofta återkommande ämne i folkvagnen..


glada
även här är det romantiken som blommar. thave och adam har förspel.


roadkill
jag och elin tog hjälp från ovan under tiden vi åkte vilse..


pose
nöjda och glada över att vi överlevt färden som tog ungefär 5h för mycket..


fia
jag fick äran som inte många andra fick att ha mitt namn skrivet på härligheten..


hook
plockade upp en hora påväg till grönan, jävligt söt den där ed..


hookkk
ed försöker få napp på annat håll..


ja
monopol är en finfin sysselsättning när problemen tränger på..


studen
även på studenten, dagen till ära, var du vid vår sida..



nåja, nu ska man inte gräva ner sej i att du är borta,
du får det säkert bra med den där snubben i det där bandet som skulle ha dej som turnébuss..
au revoar folkie!


OCH SNART KOMMER PROMOE OCH HELT OFF!! tagga lagom.


kom hem.

foe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback