fredag den 13onde

yesterdaaaay.. all my troubles seemed so faaaar aaaaway..
just kidding jag har inge trouble.. kanske lite men det är inget att hänga läpp över.
hea hea hea. annars då så har jag fått tillbaka min kära kamera av elin, så nu har jag
lagt in dom otroligt rigorösa bilderna ifrån östmans "fin" avskedsfest.. SWEET.

oooooch nu är det bara en vecka kvar tills promoe och helt off kommer!!!!!!! utropstecken.
det kommer bli fett fett fett. och sen lördagen efter det så åker jag och elin till sthlm och hänger.
också rätt fett. OCKSÅ COOLT!

snart fyller emma år också. 30onde. sitter och klurar ihop nått ballt att göra då.. och det kommer bli grymt.
dä kom´ bli fint som lavemang dä dära..

och ikväll mina damer och herrar.. är det fredag den 13onde och jag vill helst överleva.
kvällen ser rätt lugn ut. blir bjussad på käk (alltid välkommet) vid 6 och sen efter det så
vet jag inte? lär spara stålarna så jag kan kolla på promoe och åka till sthlm. såååee.. ja.


låle låle låle lååååle låle lååle låle låle låle lalolalolaolejla lalolalolaloleja lålelålelååååle
(en bit av min absoluta favorit låt förtillfället..)



SO LONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback