greenpeace vadå

hoooooooola!

idag har jag snackat med snubben från greenpeace igen.
jag tackade nej till fikan, jag menar vafan..

annars så har jag övningskört idag. fett grym mama. känns som om jag har körkort nu.
i know it all. plus att jag klarade "teoriprovet" på datorn också.
inte det riktiga alltså men typ samma.
i feel bad i feel bad i feel better :)

och nu är det tagg som fan tills promoe som kommer IMORRN!
svettigt värre. som i finland.

FÖRÖVRIGT så samlar jag fortfarande barn till ett fotbollslag.
(jätte seriöst)
jag har tre barn nu, nästa år har jag fem.. som sagt var.


nååååja skämt å sido så ska jag åka hem till thave nu. kolla på tv och lära mej nya saker. kanske.


adios compadre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback