helg i sthlm

JAPP jag har överlevt. nästan inte, men jag gjoret.
konkade runt på 500 kilos väska oventande om sovplats, vilket som löste sej.
sovplatsen alltså, väskan var fortfarande lika tung. iallfall så gjorde vi ett tappert
försök när kvällen kom att gå på krogen. vilket vi gav upp rätt snabbt när det visade sej
att det var åldersgräns nummerio TJUUUGO på debaser. too bad too sad.
vi gittade vidare och chillade runt ett tag. men sen så såg vi en kille som ramlade ner
från rulltrappan men huvve före, han var typ död så vi ringde ambulansen.
LIFE-SAVERS BIGTIME! då tappade man tagget så vi åkte hem.

jag och elin har vart på jävla massa ställen i sthlm nu alltså. fast alvik är det ända namnet
jag kommer ihåg. göran-nånting också tror jag.. ääääh. skitsamma rå.
tunnelbanan är man ju hightec på nu iallafall ;P


JAG KÖPTE JULKORT NYSS AV NÅGRA SMÅ DAMER. tjejer alltså. små.
kosta 30 spänn. men vafan, dom blev glada :)



nu ska jag dra.. i got places to be, people to see, things to dooo..


eller vafan, HÄR TA ETT KORT ELLER TVÅ:

plattan
jag och petter keepin it real på plattan

m
vi och våra okända roomates som gjorde så att vi slapp vara uteliggare for a night.


apa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback