kallt ute och hemligheter inne

vad är det frågan om? jag går runt med mössa och vinterjacka.
iof så är det väl höst nu, men hallåååååååå det är iskallt.
freeezing. det suger. eller nej, men det suger att det är kallt utan snö.
snö är rätt roligt faktiskt. man kan ha så kul ute när det är snö.
man kan grilla korv... mm.. koooooorv. körv. och sånt där.


sommar försvinn du har tatt mig dit ingen vill va..

och annars då såå eeeeh..?
jag kör på elins diet-tips och käkar halstabletter istället för godis.
tack sulan du är allt en riktig kompis.
ps. för allas trivnad så har jag nu egna så du slipper döda mej om jag slickar på dina. ds.

och idag har jag gjort en grej också. men jag säger inte vad.. my dörty little secret. hhihioooo. fnizzzzzz.


"in a wall built around a suppressive town
where we never found just what we want."
no hard feelings gävle, jag gillar igentligen att bo här tror jag.
men sen när man tänker hur jävla stort sverige är, och för att inte tala om världen,
så känns det som om man måste härifrån så man hinner se nått och komma på vad man vill.
jag vill nog skitmycket. tex så vill jag ju starta band. vilket vi håller på med.. YES AYA!
och med min otroligt vackra sångröst i täten. haha.
nä men vem har sagt att man måste sjunga fint för att lyckas? yeah.
vi ska spela indianinspirerad reggae-rock med smala inslag av synth.
jag måste faktiskt säga BIG UPS till elin för hon kämpar sej uppåt på basen. way to go tiger :D
men emma däremot, ska dra till australiano så eeeh, vi får väl hitta en annan trummis. stick!!!!!!
förlåt. jag kommer sakna dej. tur vi har några månader kvar tillsammans.. gummis.. gullis.. sötis.. is..

jag samlar stålar så kommer jag efter så blir vi tillsammans igen.

fio

inga löften inga krav
var för sig i samma stad


snippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback