livet eller vadå

här sitter jag igeeeen, blundar men jag seeeeeer ändååååå.. räknar varje sjuuuunde våååg.


snart gittar emma lääään. till australien. och jag är kvar.
det är ju det där med jobb som kniper. satannnnnn.
och syrran drar också snart, snart(are) än emma. sweet for her.

inners inne vill jag också dra nånstans och göra nått roligt med mitt liv.
men ytterst ute är jag rätt nöjd med det som det är nu. sålänge man är glad klagar man väl inte.
sen finns ju thave här. han är rätt bra att ha.. best mate & best date. haha yeah.
im feelin the rhyyyymes.



nä men faktiskt så har jag bara levat 18 år och 11 månader av mitt liv,
det är ju lots of more to come goddammit. har ju bara hunnit födats ännu. typ.
jag har skitmycket jag ska göra. synd att man måste ha pengar till allt.
fast.. jag vet inte vad jag vill? jävligt förvirrande det här med livet.. fattar ingenting.
det är rätt skönt att inte fatta nått. helt oventande liksom.. jag gillar det nog.

JAG MENAR ichmahaaata har livesändning från himalaya och hela yoga sverige tittar..


snart gittar vi till huvudstaden elin, svettas runt lite där förengångsskull.



GEEEE MEEEEJ VIIIINTERRRRR NURÅ!

70166-30
jag och mitt jätte feta gäng hänger i backen

bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback