LUR ÅTERFUNNEN!

min lur är back on track. and sooo aaaam iiiii... så nu kan ni ringa igen.
inte för att det var nån som ringde under dom 3 eller 4 dagarna den var borta,
MEN IALLAFALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eller jo, faktiskt så för att skryta lite om hur otroligt poppis jag är så var det faktiskt
4st som hade skickat sms till mej och ett okänt antal som ringt.
(eftersom den var avstängd så är det en unknown siffra, säkert 20st eller nått..)

nåååååååååååja, min mors mor dvs. mormor har kommit hem från utlandet,
morfar också för den delen. kul för dom, kul för dom. och snart drar syrsan också.
i 5 veckor om jag inte minns fel. kanske 6? jag vet inte. iallafall så är hon borta på
min födelsedag och jag är ARG. här fyller man bara 19 en gång i livet också vill
hon inte fira denna lycko dag tillsammans med mej. idioti. hon får väl åtgärda problemet
med en jättefin (och dyr) present ifrån thailand. jag ser ingen annan utväg.. tyvärr.

eller så skulle hon kunna bjuda med mej, det vore ju bäst av allt :D




goodbye my loooovely wiiiiifeeeeeee.. lala..

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Dagens fråga i min blogg ; D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback