luren är borta och promoe är het

min luuuur. min kära lur är lost in space.

den försvann kvällen slash natten till fredagen. under promoe! dagen till ära..
promoe var rätt fett btw. och helt off var också fett. svettigt och varmt JA TACK!
timbuktu var mycket kortare än jag trodde, jag visste att han var kort men haaallah.. inte sådär.
nåja, emma och elin och alla andra bangare kan ju sätta sej ner och gråta över det dom missat.
jag förstår inte hur man kan gå miste om den sån kväll MED FRI VILJA?! haha neerå, i accept.
INGEN FARA såattsäga.

promoe






bada papa papa...

you know graffiti wont die, die, no
because these walls dont lie, lie, no
to all my people world wide, wide, yo
all my writers survive











åter till min försvunna teleiofonia. jag kan inte nå någon och ingen kan nå mej.
igår fick jag låna telefon hos svennes närköp bara för att jag inte kunde ringa på annat vis.
tack svenne. inte för att det var nån svenne som jobbade där för det var en ihmad. men ändock.

jag hoppas innerligt att luren är hos amanda. hold your thummies.

och nu är man fri på fredagskvällar också eftersom idol suger igen.
snäckan åkte ut så nu är det ingen ide att ge upp livet i nån timme längre..
än en gång är det officiellt: idol suger!
vaaaaarför varför, alla andra ser precis ut som alla andra.
utom han för han var långhårig och härlig.. :)
nåja, gråt inte över spilld mjölk............................ punkt punkt punkt.


hejdå fågeltå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback