orka måndagar

måndagar känns ungefär sådär meningslösa som söndagar..
man borde slå ihop måndagar och söndagar så det blir en dag tillsammans.
.. så kan man ju alltid sätta dit en extra lördag istället. möblera om lite sådär.
OMVÄXLING FÖRNÖJER! som man säger i sydstaterna.

förövrigt så är jag fortfarande arbetslös. eller arbetssökande med ett finare ord.
igentligen klagar jag inte sådär värst mycket eftersom pengar ändå rullar in som dom ska..
(tack mamma rosi)
dock inte lika mycket. dock inte lika mycket alls som jag behöver. men ändå.. dock dugligt. dock.

och grattis amanda för du lyckats levat i 19 fina år idag!
jag kommer vara avundsjuk ända tills den 24 november :)
utifrån detta drar jag slutsatsen att det blir förferre i hemlingby innan promoe på torsdag.. lovely!
inget går upp emot hemtrakterna.. our streets, our hood. we keepin it real!


lite bilder för att förfriska livet en aning:

ja
jag vet verkligen inte varför? haha

70166-21
bögporr i mammas dusch. jag vet faktistk inte varför här heller..

åre
emma är lika fin och fördomsfri som vanligt. emily också för den delen.

jag
lite smått uttråkad kanske..

eg
rätt jävla sexig. vilket mörker.. haha

jk
sjukt snygga tjejer on a mission.

thave
YOU GO GIRL.. dold talang för det här med klackskor också :)




HEJDÅ ALLA FETA. sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback