ryck upp dej göran

hej och hallå

morsan lagar blodpudding. MEN VARFÖR?! ungefär sådär skitäckligt speciellt med tanke på vad det innehåller (vilket man förstår ganska lätt genom det genuina namnet på maträtten). arbetslös och jävlig fräsh, och itvingad blodpudding för att få näring till själen så man kan leva. halelulja! im alive.

i fredags söp vi. det var en finfin kväll även fast vi inte gjorde nått speciellt. man lär ju sej att uppskatta dom bra sakerna i livet just i sånna stunder. ungefär. vi bad till gud och sjöng OOO HOLY NIIIIGHT och var lagomt lyckliga trots regnet och bärsen i fontänen.

.. och folk keep on moving. det är väl som vanligt. vardagsmat. gävle har dött.
j a g m e d . litegrann. om jag bara kunde fixa det där efterlängtade cash-flowet i plånboken så kunde jag också dra nånstans. typ utomlands och bli lika lycklig och saknad som alla andra. tur man har en födelsedag snart så man kan håva in lite extra stålar bara sådär ändå. bara för att man finns. soft!!!!!!

blood in blood out.. brother
jävla blodpudding. totalt jävla mörker.


jag och mina två alltid trogna vapendragare insåg för någon vecka sen att vi blivit känsliga. det är ju mysigt iof, sitta och gråta bara för att man kan. och i vissa fall har anledning. meeeen på senare dagar verkar ljuset klarna upp och the sun is shining oh hell yes, nästan iallafall. det går bra nu!


javisst sörrö.
keep it real hoooom´s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback