snäckan

.. idol i all ära men snäckan är för cool för sånt där trams. idol suger när man inte får se dom som är roliga att se i början, sånna som inte kan sjunga och sånt där. bla bla. men när snäckan är med i idol så måste man ju verkligen bara kolla (plus lite till.....) där snackar vi karl för sin kilt. mmmmmr.
påminner sådär himla fint om någon också..


snäckan

fiiiiskarna siiiiimmar i vaaaaaattnet.. fostervattnet. haha jag är trött. blame it on the weather!!!!!!
och jag simmar i säng. fast snart kommer mi love hem också. och då lär man väl pallra sej upp
och flytta mitt fridfulla sovande till hans bostad. jag menar, vissa har ju sitt på det torra..
he, he, heeeeee.. hehe. nåja.

med närmare eftertanke så kanske jag hookar med datorn ett tag till.

stjärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback