TASTY TRIO

today my friends har jag ätit på max. och blivit hånad för att jag skriver i en sån här blogg grej. då var det bara att dra filten över huvudet och svälja stoltheten, igen! jävligt töntigt ord det här med blogg igentligen. typ som "aaaa vad ska du göra idag då? - nja jag ska blogga lite och sådär, dudå?" vadå blogga? vad menas med det? iallafall så är det faktiskt ganska fett att bara sitta och skriva lite då och då när man känner för det. jag menar vissa KANSKE HAR KOMPISAR ATT PRATA MED. MEN INTE JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OKEJ!!!!???? skaffa en egen blogg jävla hjärndöda människor så kanske ni också får lite harmoni i livet!!!! just kidding.. im caaalm. (lugn alltså, ja)

iallafall då så en av dagens lite mer givande diskussioner handlade om mamma scans köttbullar och att dom luktar fjärt. elins fjärt luktar däremot leverpastej med en touch av oliv och emmas mutta luktar kaviar.
jäla fina tjejer det där.

"det är allvarligt nån som har fjärtat på påsen"
(observera ordet PÅ. på påsen!!! nån la ner påsen och la en fjärt uppepå dvs.)


fjärt
här ovan har jag uförligt ritat upp hur processen KAN ha gått till.



till sist som ett fint litet avslut vill jag tilldela några ord till mej och mina två horor:
emma är självmordsbenägen, jag är en stalker och elin behöver en stark dos av psykiatrisk vård.
no harm done, det är vad jag kallar en tasty trio.


ingen kickar fotboll som mej.. fiiiiiiiiia jag sa fiiiiiiiiiiiiia
/mozzarella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback