when i look at your face i see dirt

inatt offrade jag mina annars 12 timmars sömn mot ynka 5 timmar bara för att jag skulle upp kl 9 imorse och gå till ansan´s och övningsköra. när jag väl orkat mej upp och kommit dit så får jag reda på att lasse glömt att ringa mej och säga att det inte blev nån lektion idag eftersom han skulle med nån annan som skulle köra upp. såååååå, jag stog där ensam och jävligt läcker (jo..), dock lite små less.. så plötsligt ser man den glada synen: fabian och munter!!! som satt där fridfulla vid datorn och pluggade terori lite halv lamt. jag joinade snällt och där satt vi nån timme tills fabian gav upp.. quiter nr 1.. sen jag.. sist munter. congratulations! vore ju fett om jag kunde få körkortet nångång, men det vore ju ännu fetare om jag redan hade det.

jag menar jag är ju jävligt bra på det där med att köra bil.
det är inget att sticka under stolen med!

absolut inte.

och vad är igentliegen dealen med att dricka alkohol? jag håller helhjärtat med lars.
"vi borde inte sitta här och dricka öl varenda kväll. vi borde göra nånting bra, men det är ingen som har lust. vi borde köpa nåra penslar, ett staffli och akvarell, och måla konst varenda dag, men det är ingen som har lust."
annars kan man ju också acceptera lite slött att man är pank, och ge upp.

så ska man pallra sin feta röv hem till emma snart också, om jag orkar. tur man har musik. man tänker så jävla mycket när man lyssnar på musik och är ute och går. det är min nya stora passion i livet. att gå! inte nog med att man blir smal, slimmad och snygg man blir också klok eftersom man tänker så mycket på saker och ting.

dagens låt är utan tvekan:
OH I WISH I WAS A PUNKROCKERRRRRRR WITH FLOWERS IN MY HAIR.. inte för att den är sådär skit fet men ändå, den är chill.. just idag. min syster gnällde nyss på mej för att det börjar bli tjatigt. men HON FÖRSTÅR JU INTE INNEBÖRDEN AV BRA MUSIK. så lugna dej lelle :)

idag har jag för första gången under en lång okänd tidsepok tvättat håret och inpackat håret och fönat håret och färjat utväxten på håret. så nu är jag cleaaaaan mama. fresh!


jaaaaaaaaaaa-a.



god natt, hej då!
ja, herre gud. hej och hå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback