åre anyone?

ÅRE!!!? ANYONE?!! joooo. JAG. jag jag jag jag ska diiit. och jag har börjat blivit frisk. jag kan numera leva utan spottkopp och jag kan numera andas genom båda näsorna och jag kan numera äta mat igen och jag har inge mera lock för öronen och jag blöder inge mera näsblod och jag har inge mera ont i huvet och jag har bara liiiiiite ont i halsen, extra lite när jag äter FISHERMANS FRIEND.. (smygreklam för att jag ligger med chefen) (nää, just shitting) .. fis-hermans vänner.. kul kille! den skulle man ju inte lapa upp i brygga direkt.. näeru. bra eller anus? ANUS.

så jävla taggad på åre nu alltså. alla ska dit. alla mina sköna folk + lite annat skönt folk som inte riktigt är mina. waauuuuuw. plus att jag är EXTRA glad för att jag typ har blivit frisk så jag kan go wild and crazy och åka bräda FIRST HIT OF THE WINTER. men nä, nu ska jag åka iväg till en människa som är lite mer newschool som faktskt äger ett laddningsprogram (hoppas du läser detta fader abraham) och bränna lite kickass skitbra musik till bilresan så jag kan köra moget och ansvarsfullt i trafiken. punkt. förövrigt så är det skönt att bo hemma igen lite ibland. man får sån god mat. men snart mina kära höns, är maten på bordet ett minne blott.. fast nä, linda brukar laga jävligt schysst mat till mej hon också. jag är så bortskämd.. aaaaaaaaaand i lööööööve it ;)

förövrigt så har jag världens roligase kompis, emmy. hon har köpt ett fadderbarn. det kostar 200kr i månaden. när jag frågade "har du råd med det då?" så svarade hon "nej det har jag inte men han har inte råd med NÅNTING.." haha.. cuuuuute. jag vill också ha ett fadderbarn. fast jag har inte råd med 200kr i månaden även fast han inte har råd med nånting. kanske snart. man kanske kan gå ihop med nån annan och ha delad vårdnad?
jag ska döpa mitt till starvin' marvin isåfall.



HÄPPÅER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback