i fly like paper i get high like planes

okej gud/mohamed/allah/moses/peter jöback/heliga maria..
JAG BÖRJAR LESSNA PÅ ATT VARA SJUK!!!!!!!!!!!!!!
förut när man var liten och gick i skolan var det fan kul att vara
sjuk ett tag så man slapp gå upp så jävla tidigt. fyfäääääään.
jag kan spyyyyyyyyy på att sitta still såhärlänge. jag kan inte sitta still.
jag är ingen sån som sitter still. jag måste göra nått kul.
jag har hållit mej undan alkohol för att försöka bli frisk, men nu
eftersom det inte händer ett skit så funderar jag på att testa den
finska metoden att dricka té och massa jävla sprit och whiskey i.
jag röstar FÖR den ideén.. nån hejd lär det väl vara på den här sjukdommen.
gay gay gay gay gay gaaaaaaaay..

jag har iallafall pumpat paperplanes låten om och om och om och om
och om och om och om och om om om om om om om om igen
under min sjukdag nr 5. 




förresten så missar jag organism 12 idag också. fast ja, jag skulle kunna gå dit
och kolla iof. dock nykter. och sjuk. bland massa fullt folk. PAX INTE! iof är det alltid bäst
att vara nykter när man kollar på spelningar. annars kan det ju bli en tysklands-
festival ALL OVER AGAIN där man förmodligen stog och sov sej igenom spelningarna
med rise against eftersom man inte minns ett skit. PAX INTE IGEN! :)
fast å andra sidan, går jag dit kan jag inte fullfölja min finska spritbattle med mej själv.
sååee.. ensam spritbattle, organism 12, ensam spritbattle, organism 12.. zzZZZZzzzhh..


/poop for peace

Kommentarer
Postat av: J.Lo

Vahfään? ha du varit i tyskland och sett Rise Against?

Fan va avis ja blev nu! :D

Postat av: fia

JAPP! någon var ju där helt ensam med elias.. såååååååååeeeeeeeeeeeee.. be jelouse, be very jelouse. stavas det så? jellybeansus. gay

2008-12-28 @ 14:26:18
URL: http://poop.blogg.se/
Postat av: J.Lo

Ååå du och Elias alltså.. ni är såna fornicators. Stavas det så? samlagare alltså? Sexare? vuxenkramare? Fornicatorzzzzzzzzzzz

2008-12-28 @ 14:37:45
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: fia

haha jag hör dej säga fooooornicatooooorzzzz med din lässssspning :D

2008-12-28 @ 20:40:35
URL: http://poop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback