jolå..

            

Kommentarer
Postat av: slemmy peewee

joråsåaaaaaaaaaatt... jag har ju shotgun i bilen upp till åre, om vi nu inte ska ta min bil, då säger det ju sig själv att jag har det för man kan inte sitta i baksätet och köra...du har övergivit oss = du får sitta bak! klart slut.........



när kommer du hem till oss egentligen unge?

först var det skönt att slippa dig men det börjar vändas på pannkakan nu.



jag har inte råd att ringa dig.



hej linda.

2008-12-08 @ 23:10:21
Postat av: J.Lo

Eller så kanske det beror på att du ser ut som en liten oskyldig pojke :P

Han sa ju till mig att han gillade "gutter"..

Jävla falsk marknadsföring.

Man kan inte lita på nån nuförtiden.

Jag blir SÅ LESS...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback