pax INTE ha feber

hej hemskt mycket hej poop i egen hög person är hemma i sweden över jul.
dock sjuk som en kossa. TIMING, ALLT HANDLAR OM TIMING. 
MEN JÄVLAR vad man märker hur mycket man tycker om allt och alla.
jag har inte varit hemmifrån så länge ändå, så kommer man hem och vill
typ klistra fast alla kompisar på min kropp så jag kan ha med mej
allihopa överallt. känner mej sådär lagomt sentimental och kärleksfull
såhär halv 5 på natten och jag har feber x 100. känner typ att jag vill göra
så sjukt mycket nu. osäker på om jag vill stanna i oslo. men jag vill inte flytta
hem igen samtidigt jag vill vara med mina kompisar. auuuhh. jag älskar oslo,
jag älskar allt med oslo, så jävla skönt folk och hela vårat häng där borta
är så jävla sweeeeet och allt i hela världen. ville typ inte åka hem när vi
skulle hem över jul, och nu vill jag typ inte åka "hem" till oslo igen..
typiskt mej. det är samma när det gäller någon jag tycker om, när jag är
med den så är jag världensmestkärastetjej.com ända tills vi varit ifrån
varandra i några dagar då liksom börjar jag fundera på om jag verkligen
var världensmestkärastetjej.com.. ända tills jag träffar den igen och återigen
blir världensmestkärastetjej.com all over again..
tur man kan kontrollera sina känslor vaaaa.. eeeh..

igår var det iallafall julafton och jag var dödssjuk och sov mest hela tiden.
idag var även syrran dödssjuk och vi låg i varsit hörn i soffan hemma hos
mamma och pappa och typ trodde vi skulle dö båda två och gav ifrån oss
ljud som låter ungefär såhär "uuuaaäää" och betyder "tyck synd om meeeeej"..
fan, det ÄR verkligen synd om mej.
idag så är det juldagen och vi tänkte väl i vanlig ordning slå till med en vinyfylla.
men NÄHÄÄÄERU här är man sjuk och kan inte röra på sej. jag fick iallafall damp
vid 20.00 tiden för jag hade legat still hela dagen och mina ben hade börjat
rejvat from the inside även fast det inte märktes på utsidan så var det discodisco
där inne så jag jumpade in i dushen och drog hem till lägenheten och hookade
med mina ääääääääääääälskade mongolida vänner. satt och spelade gura i
köket och tände en lägereld (ett stearinljus) och lekte scouter. precis som det ska va!

pratade förövrigt med path nyss och han skyllde på mej för att han börjat
dricka gredos vin (som förövrigt är THE SHIT) och blivit vinfull och börjat slöddrat.
jag sa till honom att man kunde skylla allt i hela världen på gredos.
ta till exempel kriget i irak.. GREDOS!! vad annars liksom?!

ANNARS SÅ SKA JU NÅN TILL ÅRE PÅ LÖRDAG!!!! så sjukt taggad på att
åka bräääädaaaa!!




nä, måste sova, ska till falun tidigt imorrn (för er ryska läsare: el falunovic tomowivica)
och kanske inhandla ett par nya fresh and clean snowpants? PAX ATT JAG SKA!
men först,
här dedikerar jag en låt till er, mina allra finaste/bästa/äckligaste/älskade vänner:



tack mina vänner för alla stunder ni ger mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback