rubrikovic

helvettesjävlaaaaaaaaaar.. :) nu vare år och dar sen jag skrev här. eller iallafall dar. dar dar dar.. dagar heter det väl? äh. DAYS. seven days a week every minute of the day.. är jag full.. nä. det är jag inte. vi har lugnat ner oss. vi har inga pengar. orka ha pengar? orka med att man BEHÖVER ha pengar? den sög ju. meeeen, pengar är ingen ålder på en häst. imorrn ska vi jobba på vårat nya jobb. säsongsjobb i skiduthyrningen/liften/shopen.. ja you name it. det bästa är ändå att det typ mest är jag som har skoterkort så jaaaag får åka skoooooter masssssor. ååååhh!!!! love it. plust att dom håller på och bygga fat-ass-crack parken nu. typ norges störtsa bigjump. säger dom iallafall. vi får väl se..

SWEET! sen så skulle vi gå och fixa cashen från fugazi EFTERSOM VI ÄR IN DESPERAT NEED OF THEM. på gränsen till desperat housewifes, minus wifes.. och house. ÅH hatar det programmet. gör om, gör rätt! men iallafall, dom hade precis fixat med lönerna så vi kanske inte kommer få dom föräns NÄSTA MÅNAD?! och hur överlever man på 200kr i oslo på mer än en månad? jo, man köper en illustrerad vetenskap.

föröööövrigt så kom majsan hit igår. WEEHOOO! nu är vi los tres compadros. smoooth. igår vart det crazy impuls fylla och häcksurfning i vanlig ordning. det var helt okej när vi blandade ut glöggen med cheepassvodkan, men när vi började blanda ut vinet också så borde det fanimej ha varit nån ansvarig människa i hela världen som satte upp handen och sa typ STOP (eller go ahead, drink.. and hey, you should also drive.. great succes) men nä..

nu sitter jag på café sör, mennnnnn ska nog ta min kropp och gå.
träffade däremot jonnyboy på tågstationen en sväng idag. DEN DUUU. har saknar dej, INTE.
nääärå du vet att jag älskar dej även fast du är en fjotsiz. iz iz. gulliz. sötiz. isiz. .. duiz.. ja... ni vet..iz!! VETIZ! fan, "vetiz" lät typ som ryska. haaaaaaaaa,ha.. äh skjut ma.



hääääråååååå

Kommentarer
Postat av: S'

finfin blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback