allt är fresh to death

alltså, om jag var en kille.. så skulle jag LÄTT lägga satsen på tangentbordet.
så jävla lycklig är jag nu över att vi köpt en ny fresh to deah LAPTOP (älskar att säga det istället för bärbar dator, låter lite mer.. rikt.. och typ.. affärsmässigt kvinnligt.. rättmätligt..) haha BY THE WAY, rättmätligt?! föddes jag på 1800 talet?


anyways mina små lärjungar, jag och jönsson var på en fresh to death intervju igår, på NSB,
norges svar på SJ.. som tågkonduktörer.. (jag skrattar varje gång jag säger ordet "tågkonduktör") iallafall, SERIÖST så flummade vi och skrattade oss igenom
heeela jävla intervjun. det var en sån där grupp intervju, så först berättade dom lite om
företaget och hur mycket man tjärnar (25000 spänn, TILL EN BÖRJAN, bah rakt ner i plånkan,
fresh to death) sen fick vi 15st noggrant utvalda (?) sökare, knåpa ihop nått fint om oss själva
på 10 minuter, linda började, typ berättade att hon gillade musik och att pyssla och göra
folk glada och bla bla bla bla diverse smöriga grejjer om sej själv, sen kom jag,
sa att jag gillade jakt och fiske (fast jag sa sedan att jag skämade iof.. men vafan,
vem fan skämtar om sånt på en jävla INTERVJU?!) och brädåkning och fina färger typ,
och roliga saker.. eeh, alla vart glada av oss. på riktigt.. ena gubben på intervjun snackade
om oss hela restrerande del av intervjun. hur som hälst, vi var gryyyyym och på den
"enskilda intervjun" när vi satt ensamma med en av dom och dom frågade helt oviktiga saker
så skrattade jag och min gubbe mest och pratade om att han skjuter älgar och att jag
inte tycker att det är speciellt schysst, men sen så sa han äääh dom är ändå så fula..
jag höll med och vi skrattade ännu mera. MAN KAN GÖRA SÅ MEN DET ÄR INTE RÄTT.

IALLAFALL, så ska vi komma på hälsoundersökning på måndag..
och klarar vi den så får vi jobbet.
NYA RESANDE?!
fast jag är lite orolig, jag menar.. så mycket hash som jag röker så kan man väl åka dit
på både det ena och det andra. inte fresh to death. närå.. SKOJA! det ska jag spara tills jag
och jonnyboy är asgamla och sitter i varsin gungstol utanför nån stuga högt uppe på
nått ballt berg nånstans och jämt käkar hämtmat och typ blir skittjocka bara.

förövrigt så har vi även jobbat som bartendrar på fugazi,
tydligen nått ballt hak där det hänger ballt folk.
dom hade bl.a snowboardawards movie-premiär 08 där förra helgen BLAND ANNAT..
ja tack.



seeeeeeeeen så i måndags kan jag ju FETLOVA att jag och linda blev på
riktigt fullast i hela världen förmodligen. jag kom hem vid 17, kännde mej ensam och
övergiven, satte mej ner vid köksbordet, linda korkade upp en vinare och
sen gick det bara utför. peter och jossan kom förbi. vi bjuppa på vin. dom vart BÄNG.
jossan tokdäckade när vi kom hem till dom (efter att ha slammat på skateboarden påväg dit)
jag var förövrigt otacksamt stabil.. man kan nästan tro att jag är mer skillad när jag är full..
hur som haver, hon tokdäcka, vi slet upp niemi ur sängen, vi gick hem och lämnade linda
liggandes inne på toaletten för hon tokdäckade också. så jag, peter och niemi satte och söp
ner våra huvud, axlar, knän och tår SOM ALDRIG FÖRR. jag minns ingenting.
linda minns ingenting. jossan minns ingenting. niemi minns ingenting. peter minns lite.
men sen så är ju han lite speciell sådär.. utvecklingsstörd.. neee :) men iallafall, vi hade
tydligen pajjat toasitsen, haft rinnande vatten på hela natten, käkat upp våra kära roomates mat,
hällt ut den i diskhon och diverse andra saker. men grejjen är den,
vi HAR VERKLIGEN INGET MINNE AV DET HÄR?! helt sjukt. jag börjar bli orolig..

frreeeeeeeeeeeeeesh alkolist toooooooooooo deaaaaaaaaaaaaath.. nja



FAAAAN kan jag inte ladda upp bilder föööör?
jag hade världens skönaste fylle bild här för att få in the right type of mood på er gays.
guys mena jag..

eller jo, nu funka det! weeehoooo




poop

Kommentarer
Postat av: J.Lo

FIIIFAAAAN va ja love u to death!

Och även mitt kiss i byxan love u to death nu som kom av att ja garva mig själv almost to death.

När vi blir gamla och grå Fia..

Då du..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback