bla bla bla

igåååår på jobbet var askul. lite folk och myyyycket julmat över.
SÅEH, thank you thorn for that free food.

förövrigt är min nya raggningsreplik den här:
- hej mitt namn är fia och jag kommer vara skitkär i dej och vara med dej
jämt och hela tiden ända tills jag hittar nån annan som är liiiite mer
intressant för tillfället, så kommer du få reda på det av någon annan
eftersom jag är för feg för att berätta själv, för att jag inte vill såra dej.
du blir arg och ledsen och vill aldrig mer se mej, jag går vidare.
du kommer tillbaka igen efter en tid och du tror att jag fortfarande vill ha dej.
vi har sex. jag vill ha nån annan. du blir ledsen all over agan. 
SÅ, vad säger du ska vi gå hem och kramas nu?



ÅH, jag vill inte göra folk ledsna.

igentligen handlar det nog om att jag inte hittat nån som jag på riktigt

känner att jag vill vara med och satsa på sen det tog slut med thave.


MEEEEEEEEEEEEEN jag är överlycklig. jag älskar oooooslooooo.
jag älskar hela världeeeeeeeeeen. jag ger dej inte min morgon och
inte min dag du får nått så mycket bättre du får hela jävla jag.

HÄÄÄÄÄÄÄRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! :)
ps, jag fyller år imorrn.
ps igen. vi får flytta in till våran nya australienska roomie när som helst.
ps igen igen. han är cool.
ps igen igen igen. det där ps:et skev jag bara för att vara dryg.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

men hallå snygging :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback