funniest ever

här i oslo händer det alltid skitroliga saker..
förutom att jag har fått dyselexi i munnen så hände bla. det här:


- jag möter linda i hallen och frågar såhär : linda, är du på toa?
  hon svarar: nej.
  vi båda forstätter gå like NOTHING HAPPEND.. alltså seriöst,
  skulle hon vart på toa så skulle hon väl inte varit ute och gått?


- linda vaknar upp aspackad/asbakis i sängen, imellan oss ligger en kille,
  linda får panik och undrar om det var HON eller JAG som dragit hem honom..
  haha, sköööööönt helt enkelt.


- jag och linda är hemkommna från ett soft hak här i olso, vi råkar ramla på lampan
  så den ligger ner, ingen orkar bry sej.. jag känner att det luktar bränt och säger såhär:
  jönsson, det luktar bränt här.. linda svarar: MEN VA, gör något då!! så kollar jag brevid sängen,
  och min strumpa glöder för att den nästan brunnit upp av att lampan legat mot den.
  det är ett sånt tillfället man känner, ORKA VA NYKTER?!!!?





i put the sexy in dyselexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback