hær sitter jag igen..

.. på ett jævla internete cafee.. 13 min kvar på tiden nu. waooouuuu. jobbigt jag som har værsta happeningsen att skriva ner. nææærå.. eller?! jag vet inte. allt går som smort hær iallafall. ska ringa jay snart och checka læget om vi kan flytta in 1a december eller hur det blir. och om vi får det så blir det sweet mafagging YEAY.. så håll tummarna :)
jag vill køpa en dator?! nån som vet ifall norge har nått typ "blocket" ?
åååh jag saknar kristian. vill typ att han kanske BARA KUNDE TA SITT ARSLE HIT OCH BO HÆR OCKSÅ.
men men.. OH WELL som man sæger. funderar på att dra hem och kidnappa honom without saying anything.
iof vore det væl ingen kidnappning om man BERÆTTADE det innan.. sååee..

appropå sakna så saknar jag JON också. han borde också komma hit. jævla jonnyboy. skynda!!! :)

men næe mina vænner, , im gonna go backo on the wacko tracko again. HØRS!! :D

Kommentarer
Postat av: mia apa

jaha, så du saknar visst alla utom mig. schyssssst, schysst kompis. du kan dö.

2008-11-15 @ 13:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback