oh my

såhär dagen efter dagen efter min födelsedag så mår jag fresher than freshest.
skiiit fin birthday alltså, vaknade av att linda kom och sjöng med en bricka med
aaaaaah tyyyyp winerbröd och skagenröra och massoooor med presenter.
just as i like it :) waoooo, jag fick godis (bla. min favorit här i norway, SMASH heter den)
sen så fick jag saltgurka och en kiwi och tandkräm och en DILF, en dog i like to fuck.
det är en bulldog. ingen riktig ofcourse.. men jag ska få ha dilfen tills jag köper min
egna. igentligen vill jag ha två, heimlich och wolfgang. men jag vet inte. orka med
att dom prarar sej liksom? och köper jag två killar så kommer dom bli homosexuella
och para sej ändå, och två tjejer vägrar jag ha. iof, köper jag en tjej och en kille
så får liksom tjejen heta ett killnamn eftersom det är två killnamn och jag vägrar göra
nån fjanting omvanling liksom typ som heimlich-a .. nääääääääääää fan. det får
bli EN hund för att underlätta. han får helt enkelt heta heimlish-wolfgang-manöver.

såååå, sen så kom peter och patrik förbi och åt tårta med oss. jag fick massssor
presenter av dom också, en julkalender, en pez-figur, en whiskeypinne, pepparkakor
sen vare säkert nått mer också bara det att jag glömt bort.. eller jo jusste, EN ÖL!! :)

sen börja jag spetsa saften med vin och det var skitrolig ända tills vi skulle åka till
ikea och peter skulle stanna på varje avdelning i 500 minuter. tillslut kom vi hem iaf
och vi satte oss på evergreen och drack pils.. (man säger så här i norge, för säger man
bärs så betyder det bajs..)


och idag ska vi till banken och fixa ett kontokort.
har förövrigt fått mitt norska personnummer.
CRAAAAAAAAAAAAAAZY.



FAAAAAAN FÖRESTEN, varför är det så jävla drygt att ta bort
nagellack UTAN nagellacksborttagning? SVARA MEJ GUD.

Kommentarer
Postat av: minurdi

jag ville bara säga att att att............. jag älskar dig

2008-11-28 @ 16:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback