osloooooow

emmyyyyy TACK før att du tænker på mej och kollar upp tåg så jag kan komma och fira nyår. eller komma och slåss. eller komma och åka bræda. aj løøøøve you.. :) och 1000 spæn ær ingen ålder på en hæst! eller.. jag vet inte.
FONDSPARA ANYONE?! fistfuckin'fia-fonden.


førøvrigt så ælskar jag norge. skit chill och inte alls OSOFT stad. allt ær ballt. hela værlden borde flytta hit. haha shit, jag har liksom flyttat hit?! say whoooooouut.. wierd. men SOFT. sen fick jag æven hør av fille att dom børjat anvænd ordet "fingerpulla" igen. skitæckligt. jag menar.. "joooolåsatte jag gick ju hem med den dær killen så fingerpullade han mej" fast iof, hur ofta blir man fingerpullad BARA liksom? har man gått så långt så går man væl all in or go home? oh well. tænkte att ni borde veta utifall jag också faller før oslo-syndromet och sæger det nær jag pratar med er. så ni inte tror att jag WENT CRAZY. iof lever min skalle efter ordete CRAZY. jag ska starta en sekt hær och vi ska be till en gud som heter pure evil madness och bara dricka øl hela dagarna och nætterna. eller nej, jag orkar inte vara full jæmt. jag  var full igår. jag och linda blev bjuppade (haha HATAR ordet bjuppa førstår inte varfør jag sæger det jæmt?! piiiiinsamt..) på shots och bærs hela kvællen. VERI NICE, GREAAAAAT SUCESS!! vaknade med fatass baksmællan imorse. thank you come again.

førøvrigt så back to seriousness så ska jag och linda på intervju før NSB (som SJ fast norska) som.. hør och hæpna, men skratta FANIMEJ INTE.. (trumvirvel... lalalalala) TÅGKONDUKTØRER! hahahaa.. ååh..
dom har så sjukt jævla æckligt jævla gay gay gay gay klaeder får vi det jobbet kommer jag aldrig sluta skratta. jag ska forever gå runt med ett smile på læpparna. NYA RESANDEN?! haha, fan hørrni..
sen ska jag søka på nån skidanlæggning, AIII MAMIIII!!! .. vill fortfarande till canada dock. men det tar vi sen.
ælskar allting hær så jag blir nog kvar ett jævla tag.


vi køpte en fisk idag. helvette vad ful den var. den ligger i plastpåsen hær brevid mej nu. øgonen står ut åt alla håll.
hade han haft 25st øgon hade dom stått åt 25 olika håll.. :)



aaaauuu remoulad

Kommentarer
Postat av: J.Lo

jevla gay du vet ju att norge ikke er en stad for faen. Plus att min katt heter numera Pure Evil Madness . Feel it din fingerpullade sate

Postat av: Christine

Studerar du i Norge eller bor du i Norge? Mysigtt!!

2008-11-06 @ 22:11:16
URL: http://laavie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer du se på MTV European Music Awards 2008 idag?



PUSS

/ www.mramin.blogg.se

2008-11-06 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback