poop all over again

waaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuh.
igår gjorde vi ett försök att fira min födelsedag SOM ÄR PÅ MÅNDAAAAAAAAG,
fast igentligen har vi firat min födelsedag ända sen nu i måndags.
vem fan har sagt att man bara får fylla år på en dag?
jag har en födelsedagsvecka.. THAT THE SHIT.
anyways så hängde vi först på evergreen och drack lite cheap ass beer,
sen gick vi till garage och skulle sjunga karaoke from hell, MEN det hade redan slutat.
skitdåligt. annars hade man till och med fått ett rockband bakom sej liksom. gryyymt.
fan, jag har ju alltid velat studsa runt på scenen och bara skrika och rocka loss..
men ack ve, ack ve. iallafall slutade det med att jag tappade bort linda, eller linda tappade
bort sej själv. pete, path och dan the man came to the rescue. eller ja,
dom kom iallafall dit.. så gick vi vidare till devills.. söööp lite till. jag vart full.
vi käkade lite burgers och gick hem och dog. SEEEN SÅ spydde linda förövrigt nyss.
det är roligt. och vi ska börja jobba om 3h. helvetteeeeeeeeeeee, jag måste äta?!
duscha, jobba, sova, dö (nejje inte ännu..) ja ni vet hur det brukar låta.

fan, jag är bakis, ska stå i baren och sälja alkohol och andas in alkohol hela natteeeeeeen..
hur fan ska man klara av det? antar att jag lär ta en sup innan jag går dit.
så man kommer in the right type of moooood.. för just nu vill jag bara sova :P
linda med kan jag tro. eller hon sover nog närmare bestämt. haha, okej att jag kommer
må crapigt ikväll, men då kan ni ju bara tänka er hur crapigt linda kommer må.
jävla jönsson.. :)

förövrigt så bättrade vi på karman lite igår, jag och linda bjöd en tiggare på vin.
han blev glad.
pat the cat bjöd en uteliggare på hamburgare och pommes.
han blev också glad.

ååååh, vi är så snälla!!


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

ville bara säga att jag älskar den här bloggen! uppdatera mera bara... och meeeeeer bilder :D

2008-11-23 @ 03:58:36
Postat av: J.Lo

Well, det va ju inte jag som skrev det översta, jag skulle mer kalla mig, FuckFace typ.

Men yeah, I call U later Mastrubater.

<3

Postat av: fia

lilla jag: åh jag äääääääääälskar dej för att du älskar mitt skitsnack om diverse faktiskt jävligt onödiga saker.. :)



jon, bla bla bla bla bla.. kom med nått vettigt, för det kom jag ju nyss fram till där ovanför att jag ALLTID GÖR.. eeeh.. :)

2008-11-24 @ 02:01:28
URL: http://poop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback