hit och dit och överallt

hahah jag skrattar ihjäl mej just precis nu. eller nu vart det visst nyss,
för just nu är jag för koncetrerad på att skriva. inte för att jag har dyselexi
eller något. iof så vet ju vi alla vid det här laget att det är jag som puts
the sexy in dyselexia. men ANYWAYS.. linda sa såhär nyss:
- det känns som om jag har pälshår i näsan
HAAAAAAAA HA. det var very funny. eller så är jag bara väldigt trött?
fin linje däremellan.. roligt på riktigt, trött, rolig på riktigt, trött..
ska nog köra en "älskar, älskar inte" nästa gång jag måste överväga



lite bilder kan väl inte skada.. jag och linda hade bakat
en chokladtårta på min födelsedags-vecka.. men den vart
ju shake and bakead och kladdad all over oss själva.
igentligen vare nog bara pat the cat som blev kladdad.
jag var ganska saaaaaaaaaaaafe på den delen.








förövrigt satt jag och linda (och 45 jamaicaner) på cafe sör, fast med norskt ö
men jag vet inte hur man gör sånt så ENJOY the swedish verision istället.
det var nått live reggae/afrikanskt band som lirade.. jävligt soft alltså.
vi drack nån öl, sen höll vi på och somna så vi gick hem.. mellanlande
på deli de luca i vanlig ordning, köpte gooodis, den här gången skyllde
vi på att "vi måste töja ut magsäckarna tills imorrn när jag fyller år så vi
får plats med allt vi ska äta" ,., haha. fyfan för oss. meeen, som man säger
tjock och lycklig. iof är jag inge tjock.. ÄN!!! stoppa duvan..
hur som hälst, SÅ FYLLER JAG FAKTISKT ÅR JUST NU OCH HAR
GJORT DET I EN TIMME OCH 52 MINUTER. wohooooo!!

imorrn kommer bli grymt, linda ska sjunga för mej och jag ska få paket,
sen ska vi baka tårta och bjuda hem kidsen på kalas,
kalas = öl, stulen julbordsmat, sockerkakssmet och tårta.
seeeeeeeeeeen ska vi åka disco-skridskor.. vad det innebär talar jag om imorrn.
men har en känsla av att någon kommer komma ut med ett antal blåmärken.
(då menar jag självklart inte mej själv som denna NÅGON, såklart)


GODNATT KIDS vi ses imorrn. nu ska jag in och skeda upp linda..


Kommentarer
Postat av: Lilla jag igen

Måste väl säga GRATTIS då :D Har du mörkt hår också ?

2008-11-24 @ 02:39:28
Postat av: poop

men SPAAANK YOU! yeas sir, svart lite här och var.. jävla grejjer vettuuu.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback