för vi ska ju på kryssning

alltså, min kusin är 16 och blev hämtad av polisen för hon var för full. fan vad dryg man var när man var i den åldern, men ändå, det var tamefan the time of my life när man fick smussla med alkohol och smussla om vart man var och smyga ut längst stuprännan på nätterna och hej och hå.

fast fan, får man adopera bort barnen när dom är typ sju år och börjar bli sådär fula med flottigt hår och stora framtänder så tar man tillbaks dom när dom fyllt 18 och är myndiga och får göra som dom vill? gärna om man fick adoptera bort dom redan när dom är ännu yngre och kommer hem med massa sand som fastnat i snoret så måste man TA BORT DET WITH MY OWN HANDS? vad är dealen med det liksom. varken kul för mej eller för ungen, äckligt för mej och på ungen blir det ju som att dra en lina sandpapper i näsan. jag menar, vadå..



HUR SOM HÄLST SÅ VET JU JAG NÅGRA SOM SKA STEKA IVÄG PÅ KRYSSNING IMORRN!
pure evil madness cruse on the GALAXY.
waaaooooo. jag tippar på 24 timmars alkoholmissbruk.
20 stycken är vi. på hela båten.. neeeee.. men vi är :)
antar att det blir en del updates och smaskiga (smaklösa) detaler när jag kommit hem.

kolla va fin den är, moln och grejjer. oh lala..




känner att med det umgänget som jag har så borde det finnas en del förskrivna regler på en sån här resa.
personligen, så vet jag att jag däremot kommer bete mej som den vuxna, mogna, affärskvinnan jag är och endast tala med SMÅ BOKSTÄVER. haha roligt att jag skrev "små bokstäver" med stora bokstäver. tur att man har humor iallafall.

regel nummer ett:
för att undvika konflikter i bilarna påväg till båten så hänvisar jag er till att spy på chauffören då denne inte kan släppa ut aggresioner i form av sparkar och slag eftersom denne kör. och skulle personen i fråga mot förmodan stanna bilen så är det helt okej att skylla allt på personen till vänster. faktiskt.

regel nummer två:

det är ingen tävling om vem som kommer fram först, och för att översätta: INGET RACE! alla ska överleva. dock så anser jag att det vore smart att göra en omröstning innan vi drar om vilken bil som hälst får köra av vägen eller på annat valfritt sätt (plats för eget förslag) .................................................. ta livet av sej själv och övriga passagerare och på så sätt slippa eventuella missförstånd.

regel nummer tre:
appropå stånd så är det inte okej att tillfredställa sej själv under denna kryssning. här går vi under mottot "mi casa es su casa", dvs ALLA SOM VILL SKA FÅ.

regel nummer fyra:
och appropå frasen "alla som.." så, ALLA SOM INTE DANSAR ÄR VÅ... rdlöst fulla och upphittas förmodligen i dennes hytt (eller i någon annans) och kastar upp diverse olika maträtter. det är då okej att som hyttkompis till denne jävlas så mycket som möjligt medans den påverkade fortfarande inte är vid medvetandet. är denne fortfarande inte vid medvetandet när det är dags för avstidning ring då 112 för vidare vägledning.


SÅDÄR JA, verkar som om det här bli en stabil kryssning gott folk.
men nä, nu ska jag börja styla om köket tills imorrn när mia och morgan vaknar upp och fyller 21.
ska hänga upp en stoooooor happybörthday skylt och massa serpentiner och som en fin touch så ska jag även spruta med serpentinspray och sitta med en partyhatt helt ensam och trött och jävlig på morgonkvisten och fira med en CUUUBE. plus att dom ska få en varsin heliumballong. om jag hinner syra upp det imorrn innan dom vaknar.  kan bli knapert. men det ska vi nog lösa..



näe, häpphej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback