århundrades bakfylledag

ALLSTÅ SERIÖST!!!!!!! vad hände igår? vem var jag? vart var jag? vem söp ner mej?
JOOOOO, marika i vanlig ordning! än en gång kan jag skylla hela urspårningen på henne. känns skönt att slippa blame it on myself liksom. men det som är ännu skönare är att jag verkligen inte bara SKYLLER på henne för att fly mitt eget samvete, utan det verkligen ÄR hennes fel alltihopa. men jävlar vad det är okej ändå :) jag tänkte först och främst bara chill dricka. eller igentligen tänkte jag inte dricka alls. men sen drack jag lite vin, som by the way lika gärna kunde heta RÖV för det är åthelvette äckligt. vart lite lagomt stekfull och vi kollade på markus som förvrigt var rätt hatad av gävleborna. var typ 10st framme vid scenen. eller nej, jag ljög. det var kanske.. mjaa.. en del iallafall. men inte alls lika tjockt som det brukar vara när det är spelning. men skitsamma.. jansson sålde sin mössa till nån medelålders ungkarl för 600 spänn plus en shot plus en öl. sen vela han att vi skulle sno tillbaks den åt honom, och lyckades vi så skulle vi få två shots och två öl. sagt och gjort.. med döda i blicken slogs vi, seriöst, för våra liv och för mössans retur till dess rätta ägare. men den där jäveln alltså, hade vi inte varit dom hårda vikingarna vi är så hade vi seriöst börjat grinat för han ville på riktigt döda oss. vi tänkte att WHATTA HECK en full snubbe med åldersnoja ska man väl kunna lura av en mössjävel. men say whooooot, där överskattade vi våra skills allt. så vi haffade ihop ett team på ungefär 10pers som var ute efter den där mössan.. men INGEN lyckades. vilket iof styrde upp vårat självförtroende litegrann genom att det faktiskt inte var våra skills det var fel på. det var allas. eller så var det han som var batman. i vilket fall som hälst så gick jansson och köpte en ny likadan mössa idag, och den kostade 99 spänn. så där gick ju han några hundra plus :) thummmmmmmbs up på den.

jag var fortfarande i fin form och inte alls speciell full, TILLS vi styrde upp efterfest hos marika.
we came, we saw, we died.
dock var det jävligt roligt att när vi kom dit, så låg hon halvt nude med en snubbe i sängen.
han ledsnade och drog. så där körde ju vi feta COCKBLOCKEN på honom..
haaaa, haaa. sorry duuuuuuuuude.
iallafall så shottades det sprit som om det typ vore det enda man kunde äta eller dricka eller
typ GÖRA i hela världen. skulle nån peta hål på mej då så skulle jag lätt kunna bli en human
bag in box på ren jävla sprit. b som i bag, b som i box, b som i bag in boxxxx. skitlåt.
vi rullade hem vid 7 på morgonen, tur att marika bara bor över gatan.. :)
tydligen hade vi mellanlandat på gdg nånstans där imellan, vilket lika gärna kan vara bullshit
för jag har ingen som hälst bild av den delen i mitt liv..

jag vaknade vid 10, la några väl valda spyor i toaletten.
sen låg jag och mia och skrattade åt typ hela världen fram till kl 4
då jansson kom och kammade till oss och körde upp mej till jobbet.
fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaan.. jag fattar allt och ingenting.




idag är jag nykter och jag precis börjat styrt upp mej själv såhär 10 över 12 på natten.
timmy har iallafall kommit hit nu. och det gör lite ont att släppa ut honom i världen ikväll helt själv..
eller ja, helt själv är han iof inte.. men ändå.. :) fast äh, han klarar sej. fucking australian..


och igår allstå, vissa människor är så himla konstiga.
fast ändå så förstår jag varför man beter sej så.
friends close but enimys closer vare va.
och från min sida, ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar.. hela världen är så uuuuunderbaaar


nån borde seriöst styra upp mitt modjo idag iallfall. gay gay gay.

Kommentarer
Postat av: J.Lo

jag styrde upp min modjo i dig igår? nej fan.. d vart fel.. Men ja..

Postat av: Josefin

haha, jag känner inte dig, men du verkar vara en lika stor partypingla som mig, mer eller mindre. Tänk på att det finns mer än bara alkohol och fester ;)

2008-10-06 @ 01:23:31
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback