auuuw pirr

WOOAAAH. det pirras i magen. typ jämt och hela tiden.
allt börjar styra upp sej med flytten. vi har bokat tåg. lägenheten fixad.
börjat packa ihop här hemma. avskedsfesten fixad.
lördag 1a november på hangloose blire.. inklusive halloween i samma veva.
fyfan, känner jag oss rätt gällande maskerader + alkohol så är det bara
ett ord som gäller: TOTAL URSPÅRNING!!! jag älskar mina vänner.
älskar att vi inte bryr oss om något annat än det vi bryr oss om för stunden.
det bästa är att jag och linda drar ju efter det så vi kan freaka ur hur mycket som hälst
och det är ändå alla andra som får ta smällen.. ;)



ahwiiiiee. pengar pengar pengar, är något som jag verkligen INTE har just nu.
hittade på lite euro här hemma som jag gick och växlade in på forex igår,
överlycklig över att det blev hela 119,50 spänn.. :D WAAAWAWIWA!!!
im rich bitch. eller nä. men jag känner mej som det. haha, älskar nog igentligen
känslan av att inte ha pengar för man får ännu mera "happy moments" utan dom.
typ såhär, jag blir överlycklig om jag hittar en 20lapp i nån ficka, det skulle jag
kanske inte bli om jag hade massa tusenlappar på kontot. då kanske jag skulle
bli glad om jag hittade en 500lapp. och chansen är ju större att man hittar en
20lapp än en 500lapp.. sååååee, DÄRAV STÖRRE CHANS ATT BLI LYCKLIG OFTARE.


fan, jag är lycklig jämt. även fast jag hamnat på fel spår ibland så vet jag ändå innerst
inne hur jag tycker och hur jag vet att jag tänker och att allting löser sej.
jag ska fan tatuera in my life filosophy nånstans så jag aldrig glömmer bort den.
JA, det ska jag göra.

åååh min familj jag älskar er, och i love my mahatma ghandi även fast vi
tycker heeelt olika om en hel del saker, och även fast det brukar bli heta diskussioner
på söndagsmiddagarna hemma i byn, jag är liksom WAY TOO MUCH åt
"whatever, det som gör någon glad gör någon glad och då ska den göra så hur fel det än är"
och hon är WAY TOO MUCH åt nått annat håll, har inte riktigt klurat ut vilket ännu.. haha
men hur som hälst, vi är sjukt olika. men jag uppskattar henne som fan ändå.
och jag älskar henne som fan ändå. hon är finast och bäst och hela världen.
synd att jag inte talar om det för henne. ibland undrar jag om hon vet det?!
äääääääääääh fasiken vad jag blev typ.. känslig..? gay gay gay gay..
oooooooch iof, för att inte lämna pappa utanför det här så älskar jag dej med.
känns som om jag kommer mer överäns med dej.. typ du förstår mej och vad
jag menar lite bättre. känns som om vi är mer lika trots att jag helt och hållet
skyller mitt konstiga hippi tänkande och att jag är överallt och ingenstans på
samma gång på min barndom med dej när jag fick plocka isär dina ak7er på köksbordet.. :P
MEN för det så får du dela första platsen med mamma ;) .. och lelle, du med förstås.
kunde inte haft nån bättre syster. åååååh, jag kommer sakna er så det gör ont redan nu.


  



my beauuuuutiful family

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback