go fix yourself

You shouldn't ever came around
Why don't you just go home?
'Cause you're drowning in the water
And I tried to grab your hand
I left my heart open
But you didn't understand

I can't help you fix yourself
But at least I could say I tried
I'm sorry but I gotta move on with my own life
I can't help you fix yourself
But at least I could say I tried
I'm sorry but I gotta move on with my own life

ikväll äre afterwork med hela hemlingby köpcentrum. KAN BLI SWEET.
iof är vi bara fyra ifrån mitt jobb, men vad gör det när det är 4 timmars happy hour i baren?
och ihelgen jobbar jag mina sista dagar här på barnens hus, känns lite sorgligt ändå.
meeeeeeeeeen, hela världen är min så TAAAADA allting som jag vill kan jag göra :)
jobbigaste är bara att jag har världens snyggaste ex, men vad gör det om hundra år när
alla ser åthelvette ut ändå? .. lalalaaaa...

Kommentarer
Postat av: JayLoow

menar du att jag är ful...? :(

nu kan du ju fethajja att jag någonsin kommer skriva med dej på mitt testamente.

Lr..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback