haha

igår natt sov jag en timme på hela natten, eller ja en timme kl 9 på morgonen.
var ändå ON TOP hela dagen. jag menar, min humor är always on top, men liksom..
alla andra fattade också min humor för en gångsskull haha.

roligast vare iallafall att när jag körde bil var jag seriöst full. eller nej jag var inte full,
men jag kännde mej som det. i sånna stunder undrar nog alla medtrafikanter
vilken nerrökt jävel på vägverkets black market som sålde ett körkort till mej.
(kenneth hette han för er som undra, mycket fin människa..)
men ANYWAYS, det roliga är att jag körde iallafall mot rött utan att veta om det
och ingen vanlig rödkörning, utan jag körde mot rött TILL DEN HÄR LÅTEN:




hahahah.. vet inte om det bara är jag i hela världen som tycker att det är skitroligt.


men nuuuuså mina vänner ska jag och linda till jobbet och säga upp oss.
aint that some shit.. meeeet me in the hooooood, its going dooooown.
haha åh jag älskar alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback