happiness for me

seriöst. jag är så sjukt jävla lycklig att jag har helt på egen hand
och helt kommit överäns med min hjärna om vad som gör mej
lycklig redan nu, och så håller jag mej till det. jag orkar inte beblanda mej
med saker som inte gör mej lycklig för jag vinner inte ett dugg på det.
jag vet precis vad jag behöver i livet, även vad jag vill få ut av ett förhållande.
jag vet vad som gör mej glad och jag vet vad jag lika gärna kan vara utan.
jag önskar att alla människor kunde lära känna sej själva och ta reda
på vad som gör en lycklig. jag menar, blir man inte lycklig av tex. sitt
jobb så borde man byta. inte tänka att man blir arbetslös eller tänka
framåt hela tiden. man måste leva i nuet för att vara lycklig. man kan
inte tänka att man ska jobba ihop en massa pengar och skaffa ett
fint hus och hitta dröm-mannen/kvinnan och SEN börja leva livet och
bli lycklig när man fått allt det där. då vill vill man ha en massa annat
så blir lyckan bara uppskjuten. varför inte börja med att vara lycklig
och tycka att man har allting redan nu? allting man behöver i livet man lever nu.

och jag trodde aldrig att jag skulle tycka att pengar var det som gjorde en lycklig,
men pengar är en av sakerna som faktiskt gör att man kan bli lycklig,
för som det är idag så är pengar = mat. och mat är ett måste.
pengar är även = trygghet. för har man pengar kan man köpa ett hem,
så man kan känna sej trygg. nu säger jag inte, aldrig, NEVER
att pengar är den igentliga faktorn till att man är lycklig. men det är en viss
del. typ början på den fysiska lyckan, och den måste man nog ha för att
komma till den psykiska lyckan. dom som svälter i afrika och sånna länder skulle
förmodligen också säga att pengar gör dom lyckliga.. för då kan dom köpa mat.
pengar är på nått vis en början på lycka. men den igentliga lyckan och den TOTALA FEELINGEN
kommer av psykisk lycka. fysisk lycka är att få mat och sömn. och mat går inte
att få utan pengar. eller jo, visst fan kan man ut och jaga älg dagarna i ända.
men ändå. då måste man ha ett gevär. som kostar pengar. om man inte
go wild and crazy och stryper älgen. men då jävlar ska man fan vara djungel george.


men iallafall, jag är PURE EVIL MADNESS GLAD och STOLT över mej själv
som fattat hur jag ska tänka för att må bra. för jag behöver aldrig må dåligt.
och visst fan gör jag det nångång ibland också, men aldrig sådär att jag
känner nån jävla meningslöshet i alltihopa. näääääääeru, många får nog
tänka hela livet på hur dom ska göra för att må bra. jag är sjukt lycklig iallafall
och har nog varit det i snart 6 år. tror det var när jag började 1an på gymnasiet
som jag verkligen klickade med mitt tankesett och vad som funkade för mej.


såååååååå, TACK typ någon? :)

fan, jag vill nog återuppta min tanke på att åka runt och göra folk lyckliga.
poopys tour of happiness!
även börja plugga till beteénde vetare. mmmhm.. måste bara orka ta tag i det först :)


thave och danne

i´ve got some friends, some that i hardly know,
but we´ve had some times i wouldn´t trade for the wolrd.

Kommentarer
Postat av: J.Lo

Jomen I feel U Poop.

Ja ha nog haft samma tänk sen ja körde ihjäl 3 danskar.

Nej, oj.. fan...

Ja menar.

Äsch, du vet va ja menar. :) <3

Postat av: mamma mu

fan ska du bli betéendevetare? det är ju det jag har tänkt att läsa till i åratal för i helvete e e e ehh. kom ju in nu i höst, men jag banga't. när ska man rycka sig i kragen för det dååå? snälla fader, hjälp mig.



/nunnan



2008-10-29 @ 11:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback