jag skyller helt och hållet det här inlägget på fyllan

på riktigt, kan ingen bara säga:
i swear im near, i care, im here, your in the circle of my focus
och MENA DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET...
cos im messed up, fed up, stressed up



PS, jag har fortfarande en dag till på mej att vara depp innan jag
kommer tillbaks till the regual non caring mafagga that i am




fan seriöst, alltså.. helvette. vem bryr sej igentligen?
kärlek och åter kärlek, allt som alla igentligen
NÅGONSIN pratar om.. alla tror att dom
hittat nån jävla lösning men vafan skulle dom
när ingen annan lyckats?
utan kärlek är allt piss.
träffa nån och gå vidare? KK eller just friends?
göra slut? vad menade han? varför sa han så?
vi vrider och vänder på skiten och försöker
förstå varenda handling och rörelse och ord
från den idiot vårt hjärta bestämt sej att slå för,
men åt helvetteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..
vem orkar?


fuck you all goodnight ill be just fine




Kommentarer
Postat av: mer

uppdatera mera

2008-10-14 @ 18:09:26
Postat av: JayLoow

mitt lilla barn.

Aj löv jo.

du ska se att det ordnar sig.



Som kärringen som fick in för mkt glidmedel i stjärten sa när hon hade analsex på stranden.

"om det inte löser sig så rinner det åtminstone ut i sanden"

Postat av: poop

jaaa eller som tanten som sket i badkaret sa, det löser sej.. appropå det ska jag fanimej lägga mej i badkaret nu. eller åtminstone skita. och ringa dej jonnyboy.. sooo looooong..

2008-10-15 @ 00:01:00
URL: http://poop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback