klemens

föresten så hade jag och jonnyboy världens ungefär roligaste samlag,
nej jag mena samtal, igår. eller var det i förrgår?
jo förrgår vare nog.. ja.. men aaaanyways.

han säger att det var han som sa fel men jag vet att det var jag.
han frågade "vadå klagar jansson på mina hairy balls?"
så svarade jag "nej klanson jagar inte" haha.. veeriiii niiiice.
sen kom vi på att KLANSSON vart skitroligt. sen kom vi på
att allt vart skitroligt om man byter ut första bokstäverna mot KL.
typ linda jönsson blev klinda klönsson. HAHA. ååh. humor.
jag skiter ner mej. oh noooo i got poop in my pants.
skulle ni gilla va era jävlarrr... mhmmm.. :)

men hur som haver. kluss på er alla



klon klansson och klia klellstadius när vi är som fräshast
tyskland 08

Kommentarer
Postat av: KlayKlow

fan va ja sket ner mig när vi hade den där diskussionen.

eller fan va ja KLET ner mig :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback