lalalalaaa..




fyllan är fin. hade jävla sweet kväll. typ sån där skön jävla kväll utan massa folk
bara dom nära och kära och alkoholen. äääääääääääääh, jag orkar inte skriva
vill typ sova och dö(da djur). näää. inte djur. jag flyttar snart till ett annat land. stress.
min granne har efterfest. kanskeeee ska dyka förbi? nä. sova. nä.
ringa jon och hets väcka honom i vanlig ordning. JA!!!!!!!!!!!!!!!
                                                                                                                                         

äääeeeeeh, helvette han svarade inte. jävla gay. seriöst. jon är så jävla gay.
vem fan tror han att han är? barbapappa? man kan ju undra.. jävla hycklare.
jag önskar att jag i just detta nu kunde teleportera in tankar i din skalle,
gärna mardrömmar om att någon (läs: pumba i lejonkungen) kunde sätta
sej över dej när du ligger på rygg och hålla en ögonbindel över ögonen
medans du ska försöka göra situps, så håller han emot samtidigt som du
tar i för kung och fosterland, och i denna skrivande stund ställer han sej
med röven mot dej och släpper på ögonbindeln just precis när du tar
i som mest så du åker rakt in med ansiktet i hans röv. DET är rock n roll.

fan va full jansson var idag förresten. nej jag mena klansson.

och helvette vad det blåser ute. i sånna här lägen önskar man att man bodde
i ett icke speciellt högt hus, för det börjar seriöst svajja här hemma..
eller äre jag som supit för mycket igen? ingen aning.




för att du är gruuuuyyyym


hejdå till alla förutom jon för han svarar inte när jag ringer honom och
ska vara snäll och säga att man ska ställa om klockan till sommartid
eller vad fan det nu är. jävlarrrrrrrrrrrrns. ...

:D


/fia .. och på fyllan foffchelalalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback