måste styra upp modjoet innan..

... jag äns orkar engagera mej i att berätta allt om kyssningen.
så ni får helt enkelt relaaaax, take it eeeeaaaasy ett tag tills jag typ.. nyktrat till?
sådär ja, dusch nu, öl snart, roligare än så blir det inte ikväll.
har seriöööööst träningsverk i exakt alla muskler och inte muskler på hela kroppen.
till och med typ pannan. på riktigt. fyfan. vi dansade nog från det att vi klev ur bilen
till det att vi aldrig vaknade upp EFTERSOM VI ALDRIG SOV. sova är överskattat.
max 4h per natt så är man in the right type of mooooood BABY! :)


jag och jans väntar in folket på parkeringen vid båten och lägger av en pose.




jag har aldrig, aldrig, aldrig, aldrig nånsin bett om nått lätt
blod ska va blod och svett ska va svett
men tyvärr är jag världsbäst på att förtränga
jag är som houdini fast liksom bak och fram

Kommentarer
Postat av: Ammi

kolla! Min bästa kund eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback