jovars

ja JÄVLAR.. här sitter jag i nattens dimma och håller på att svimma.
haaaaaaaaaaaaa ha, där rimmade jag allt. nä men seriöst,
jag har försökt mej på att konstruera om min blogg.
men vafan är det frågan om, är inte den här sidan blondinanpassad?
är det liksom nå jävla ikea där man lär tänka själv?
jag känner mej kränkt. jag förstår igentligen ingenting av vad jag håller på med..
som vanligt med andra ord.. :) menneee.. det styr upp sej ska ni se.



och imorrn kanske man ska bli alkoholpåverkad igen? usch, orkar jag?
tror fan inte det.. eller kanske. men först alltid en dusch inte lukta usch.
hela jävla förra veckan gick seriöst ut på att bli så full som möjligt.
på söndagen kom två frekkin sköna dudes och hälsade på.
marco och timmy, marco är en kille från lichenstein som mia hookade up
med när hon var i australien, och timmy är marcos australienska kompis.
visste ni att lichtenstein är typ världens minsta land?
visste ni för det första att lichenstein äns ÄR ett land?
förövrigt så är det så litet att man kan gå rakt igenom det på typ.. aaaah.. en dag? två?
beror förstås på hur många ben man har.
vilket genast gör att den där killen i OLW reklamen med tre ben
fan måste deeelaaa määäeee seeeeej.
men aaaaaaaaaaanyways, det börjades med öldrickandet på söndagen när dom kom.
sen måndagen så bakade jag och emmy en sverigetårta till dom som typ
bestod av 98% socker och 2% jordgubbar.
sweets for my sweet, sugar for my hooooneeeey.. laaallaal.. ja ni vet.
sen tog vi med fyra tält stolar och ett par bärs och satte oss uppe på hemlingbyberget
i solnedgången och blev uppätna av myggor.
sen på tisdagen vart det en fin fylla med interpool och catfights over the australianboy.
det var rolig att kolla på ända tills jag till min fasa upptäkte att det helt plötsligt vart JAG
som satt mitt i smeten och blev beskylld för både det ena och andra påhoppet
om knark och gud vet vad. så jag planerade snabbt min flyktväg in i dimman..
på onsdagen så kom och gick folk som på könsmottagningen hela kvällen,
har nog aldrig vart så mycket okänt folk här hemma hos oss.
men öl vart det och full vart vi i vanlig ordning.
tog en runda till club cobra som förövrigt var rätt osoft,
så jag och australianboy försökte förgäves leta mat kl 01.30 en onsdagskväll.
mcdonalds var stängt och södergrillen var stängt och max var stängt
och aaaaaaaaaaallt var stängt. såååå, vi roade oss med att kissa på offentliga platser
istället som resulterade i att timmy kissade på sej själv
(som iof kan klassas som en offentlig plats sålänge han vistas bland folk)
och det var faktiskt ännu mer roande. vi hamnade iallafall på gdg tillslut och köpte
mashed potatos with sausages and shrimpsallad som man så fint säger på kinesiska.
bara det att vi köpte mashed potatos with sausages and shrimpsallad
without mashed potatos and sausages.

med andra ord köpte vi endast räksallad.
vi gick hem, timmy dog, jag sparkade på honom, han var fortfarande död.
sen kl 7 på morgonen ramlar resten av folket in,
då hade dom tydligen stekt upp en efterfest hos nån snubbe på 50+
.. synd att man passade på den liksom.. :)
det blev torsdag, och vi gick till systemet i vanlig ordning.
observera att vi varit på samma systembolag i hittils 4 dagar och alltid
köpt samma sak. kvällen resulterade i slicken och sjuuuukt mycket folk. vi var fulla.
jag tänker inte ta på mej någon som hälst skuld till exakt HUR fulla vi blev.
jag minns inte.
sen vart det fredag, och systembolaget igen..
det är vid det här laget man upptäcker att man borde kanske fundera på
rehabilitering eller åtminstone en tarmsköljning. folket blev fulla och gick på
slick än en gång. sen blev det lördag = systembolaget IGEN.
det roliga var att killen som vi handlat av VARJE dag på systemet även jobbade i baren
så han kännde igen marco och timmy och bjuppade på shots och bira.
synd att man som vanligt är lost in space och all alone så fort man kommer innanför
dörrarna på krogen så man inte kunde ta del av dom där gratisölen..
FAST, för all del.. överdriven konsumtion av alkohol = no good deeds, så det var nog bra.
men iallafall, lördagen slutade lite romatiskt av att jag hånglar upp toasitsen
och kastar upp diverse grönsaker, djur, alkohol, you name it. OCH inte nog med det
så står kristian och skrattar och filmar mej mitt i mitt modjo. tack för den liksom :)
så gåre när man har vänner som jobbar i baren och inte talar om för en att man kanske
INTE BORDE DRICKA DOM DÄR 7ST BARCADI RAZZ SHOTSEN MAN BESTÄLLT.
och kommentaren ifrån moggeboy där in på morgonkvisten när dom
kommer hem och jag sitter i vardagsrummet halvt medvetslös var ju rätt snäll den med:
"fan fia vad har du gjort, du är ju vit som ett lakan"
jollåå... sen fick man ju leva med träningsvärk i magen ett par dagar efteråt.

jag måste erkänna att det känndes lite surt att inte supa till där på söndagen också,
så hade man hållt igång en hel vecka. men av min hälsa att dömma så var det nog ett klokt
val att svälja stoltheten och inse att det är fan så mycket bättre att vara nykter ibland..




och du, kom hem nu...
i need my partner in crime




GODNATT FUCKERRRRRRRRRRRRS

Kommentarer
Postat av: J.Lo

åmen gurååå, fan va du gjorde min dag till en bra dag för nu fick ja åtminstone ÅTMINSTONE skratta så min gröt tog en turn around up my nose och UT på tangentbordet.

(Okej, ja överdrev det mesta.

Men det va bara för att göra dej glad.

Även OM det mesta va lite sant.)

Postat av: Emma

I like your style girl!

2008-10-02 @ 12:24:48
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: J.Lo

men vahfäään, din blogg ser ut som skit POOP :D men duktig att du anstränger dej :) Ja e nöjd <3 tihihi

2008-10-02 @ 23:49:03
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback