pappa börje is the shit

haha alltså FAN, min pappa är lätt coolast.

syrran hade träffat honom på krogen i lördags, han var ute med hemvärnet.
det började med att hon skulle gå ut så såg hon två gubbar som stog och bråkade,
så gick hon rakt igenom och sa "men skärp er för fan.." så vände hon sej om så
såg hon att det var pappa. HAHA just där och då hade jag skrattat mej själv till
döds om det var jag. men aaanyways, så sa hon "men hej pappa, vad håller du på med?"
så sa pappa "jaaa men vafan han säger att hans knapp fastnade i min kedja"
så sa linnea "ja men det är ju trångt så varför inte?" så svarade han "jauru det tror jag INTE"
haha HAAAHAHAH.. fan att jag missade det alltså. hade lätt varit årets happening 2008.
synd att dom inte slogs. hade vart ännu med årets happening.

iallafall så ännu roligare vare nästan när linda kom fram till linnea och trodde att min pappa
var en dryg gubbe som raggade på syrran, så sa hon nått till pappa..
så sa linnea "men vafan, det är ju börje", "jaha heeeeeej" sa linda då..
och vänta nu kommer det roligaste.. nästan så jag skulle vilja ha trumvirvel på det här..
dulululululululuuuuu (ni kan ju trumma själva på bordet eller nått..)
pappa presenterade linda för hans militärkompisar, MEN INTE LINNEA!!! hahahah.
så sa hon det till honom, så fick hon svaret "ja men du var ju så arg på mej ju..."
HAHAHAAAAAAAAAAAA HAHAA.. skitanersej.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback