rock´n roll

så jävla rock´n roll night igår.
började med att jag och moggeboy skulle ner på stan för att köpa hårspray till mej,
kl var halv 5 och vi drog i oss en varsin starkbärs bara för att uppskatta livet lite mer.
sen drog vi i oss en till nere vid ån, som någon slags hyllning till
alkolisterna som sitter där. sen gick vi en runda på stan,
sket i att köpa hårspray och satte oss på mingel och bar och köpte en varsin afterwork öl.
tog en till snabbrunda på stan, men bestämmde oss istället att
upprätthålla någorlunda alkolisering så vi gick till interpool och köpte en till bärs.
efter det vart vi fulla.
först och främst så tål jag jävligt lite alkohol
och sen så hade vi faktiskt nästan inte ätit något på hela dagen.. ÄRLIKA MED FIN FYLLA.
vi köpte chebab (översättning: kebab) och jag åkte hem till emma eeeeeedlund
för vi skulle styra lite inför norge.
jag lyckades tagga till linda och jansson och emmy på öl också
så vi gick hem till mej och hämtade en platta.
där hemma satt moggeboy och olle och jag made a promise till mogge att jag skulle
inte komma hem föräns han skulle upp till jobbet kl halv 5.
vi satt hemma hos patrik och spelade spel och drack nonstop typ till och med kl 1.
då tog ölen slut så jag, linda, jansson och adam gick hem till mej,
hämtade mer öl och min gitarr och gick ut i regnet och satte oss under taket
på stadshuset och komponerade ihop en GRYM låt som SERIÖST skulle bli en hit.
... åtminstone i japan.
den var liksom en remix mellan twist and shout och wild thing.
fast med egenskriven text.. gick något i stil med
"å viiii va fulla (vi var fulla), med snoppen på sneeeeee (med snoppen på sne),
och röda kläääder (röda kläder), ååå det regna (som det regna) viii vaaart våååta (jätte våta)
AAAAH, AAAAAAAA, AAAAAAAA, AAAAAAAAAAAAH ÅÅÅÅ VIII VA FULLA (jättefulla) ..."
osv .. haha. GRYM!!! ni kanske förstår att det var jansson som kom på "snoppen på sne" .. :P
jag spelade så det PÅ RIKTIGT, hedersord, sputade blod från mitt finger. haha.
är inte DET rock´n roll så vette faaaaaan alltså?!
sweet ass blodstänk på guran nu iallafall.
dock blir den ett självklart objekt för vithajar nu, men vem bryr sej.
sålänge uppmärksamhen från mej bortleds så är jag nöjd.
iallafall uppmärksamheten från vithajar.. :)
vi gick framåt i natten som fulla, glada musiker som supit en aning too much to handle.


men som sagt,
ett återkommande scenario,
så är hela världen underbar om man är korkad dum och glad.
eller tom och glad.


vi kom hem till linda vid halv 4 tiden, lite lagomt nerregnade sådär.
jansson total slammade i lindas säng och var efter det handlingsförlamad resten av natten.
vi andra satt där och snackade skit tills kl blev halv 5,
då gick jag hem och skrek: HALLÅÅÅÅSI!! till moggeboy som skulle upp till jobbet.
FF, fia fixar. sen deckade jag i mogges säng och vaknade ungefär kl 15.00.
fick däremot hör att jansson och linda ringde mej kl 11 imorse,
och att jag somnade om mitt i samtalet..

ROCK´N ROLL ALL NIIIIIGHT!!!

Kommentarer
Postat av: JayLoow

utan dej skulle ja skjuta mig i låret. tihihi fnizzloviz <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback