sköööönt

skönt skönt skönt att få prata ut som saker man funderat på.
bara det att my weakness is that i care too much,
samtidigt som jag vet att för MITT EGET bästa borde jag forgettabooout it
och låta dej styra upp dej själv på egen hand. men jag vet inte om du kan?
och samtidigt som jag vill mer än allt hjälpa dej och ta bort dej från skiten så
har jag inte en enda jävla aning om HUR sålänge du inte själv har viljan?
du är bäst när du är normal men du suger när du är som du är nu.
det är bra att du säger att du vill sluta, men det är åthelvette att
du inte presteeeeraaaaar och istället får jag watch you go down..
men hell no, du ska up up up up to the top. FF, fia fixar.
eller FFF, fia försöker fixa. och vill du inte ha min hjälp så tänker jag
hjälpa dej bakom din rygg som nån jävla darkwingduck..
jag ska visa dej hur man lever the poopy way of life,
sen får du bestämma om det är THE SHIT eller inte.
i swear im here im near i care


DARKWING-POOP AT YOUR SERVICE, 24 HOURS A WEEK.. nej jag mena DAY

FÖRÖVRIGT min kära vänner, ovänner, sexpartners, sexuellt utnyttjade männskor (även djur)
så afterworket med jobbet slutade i minnesluckor i vanlig ordning.
jag och morgan stog och funderade i köket på morgonen:
- du fia, inte fan var jansson ute igår?
- nää, fast han sa att han skulle fast jag träffade då inte på honom iallafall..
så ringer det i min telefon, det var jansson. YES fint då kan vi få svar på tal angående frågan..
jag frågar jansson:
- inte fan var du ut igår?
- hahahahahahaha men din fulla jävel, jag träffade dej och du var ju klapprak!
- whoooot?!
- men jaaa, jag kom fram till morgan och sa "du mogge, fia är helt jävla klapprak"
  så svarade mogge "NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄE fan va fint då ska jag bjuda henne på shots"
  med världens smile på läpparna.

sådärja, BRA att ingen av oss minns denna händelse. förutom jansson förstås.
vilket också är lite konstigt för han är väl inte den som är den när det gäller att
vara full på ett moget sett.. :)


det enda jag minns riktigt klart är att jag står själv på dansgolvet och TOKRÖJJER.
måste ha fått i mej lite av jonnyboys RAVEPILLER.
för er som inte vet så var jon feting rejvaren förut, och hans motto var:
rejvbyxorna på annars får man gå! haha. ska tvinga till mej en bild
från den tiden så ska jag lätt lägga upp den här så vi alla i samlad trupp
kan ASGARVA OSS TILL DÖDS..
iallafall så när jag tänker på att jag stog där helt ensam så helt plötsligt
kommer jag på aneldningen till att jag alltid försvinner ifrån
flocken så fort man kommer in genom krogdörrarna, JAG HAR ROLIGARE SJÄLV.
haha. åh, nu blir väl emmy arg igen. men nä, jag har roligast med mina kompisar.
men jävlar var roooooligt man har all alone också. och tur är väl det, jag menar..
fan va jobbigt om alla skulle bli smittade av någon dödlig sjukdom, ah typ acne, så alla dog,
utom jag. och då är det tur att jag har min lonley wolf-skill nära till hands.


förövrigt så lever jag på en ständig och konstant bakfylla.
fylla är ingenitng. fylla minns jag inte. då finns det inte.
bakfylla däremot. seg och jävlig och degig i skallen.
i present to you, the bakfylla, din vän i livet.
igår var jag till och med så bakfull så jag inte äns KUNDE bli full.
so you can call the police
im sorry about my manners, but you know,
im a bit drunk as you can see
i bet you would like to undress me


men jon däremot lyckades trotsa sin ålder och söp till sej en fin fylla.
i ett desperat försök till att återfå sin ungdom.. oj oj, gamle man.
nog längtar du tillbaks till när du var 21 år gammal och bara jävligt fresh? som jag.




im married to the MOB
call me crazy but id rather see that you call my cellphone

Kommentarer
Postat av: JayLoow

HAHA gå å lägg dig vah!

fan, har du sett en mer stabil fresh dude i min ålder huh?

lr ja menar, mer labil och smutsig i mustaschen?

jag är fortfarande besviken på dej.

Men älskar dej ändå.

Lite.

mkt.

Morgan är FÖRÖVRIGT en kul dude.

Och FÖRÖVRIGT igen, det löser sig d där får vi hoppas. det andra asså.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback