the poop is back on track

japp, my modjo is back. im back. jag är på rätt spår. hoppas jag. jag erkänner, min mess som jag skrev om förut i ett inlägg tog sej vatten överhuvudet och trodde att jag klarade av mer än vad jag gjorde. it bite of more than i could shew om man säger så :) men som jag sa, max två dagar depp. dom har gått nu och som vanligt så lyckas jag styra upp mitt modjo efter deadlinen på två dagar. allt börjar lösa sej nu, har fixat någon som ska ta över min plats här hemma i kollektivet, har fixat ställe att bo på i norge, ska boka tåg imorrn. siktar in oss på 27e. eller nej, det blir den 27e. känns bra att äntligen komma iväg. har liksom varit craaazy tveksam ett tag pga någon man inte ville lämna, men nu när man inte har något man är bunden till så äre bara att GO GO GO while you can. innan man hittar på nån annan anledning att stanna. jag är glad. eller, jag har jämt vart det. bara det att jag inte riktig vetat hur jag ska hantera situationen, men nu när man tänkt igenom saker och ting så blir det liksom TAAAAADA solstrålar och regnbågar och whateverrrrr.. eller ja, inte riktigt. men det känns inte som om det är någon mening med att förtränga dom där solstrålarna. bring them on liksom. bara det att ensamhet är åthelvette.

en sak har jag märkt, det är många gånger man trott att man varit kär i någon att man liksom saknar den så det gör ont. men ibland saknar man mest någon. eller typ närheten och kärleken. det är jävligt svårt att komma fram till om det verkligen är den personen man saknar eller om det är den happiness man kände när man hade någon att bry sej om och som brydde sej om en själv. tror många tar jävligt fel där, det tar slut.. man sakar ALLT man hade. blir tillsammans igen. och glömmer bort varför man gjorde slut, men blir jävligt snabbt påminnd om det igen när samma sak upprepas. men å andra sidan finns det ju dom som är gjorda för varandra också. och då är det ju inte mer än rätt att dom ska hålla ihop.. :)

folk säger till mej att det är bra för mej om jag är ensam ett tag. typ att man lär sej saker av det också. men jag vill inte vara ensam? jag är sämt på att vara ensam. har alltid haft någon där. å andra sidan vill jag inte ha nån bara för att HA NÅN heller. less på att träffa folk som man tycker om men inte tillräckligt för att lägga ner all tid på den. inte tillräckligt för att starta ett förhållande. less på att folk inte förstår att man inte kan ha det så, mittemellan. är man mittemellan och träffas så är det samma sak som att vara tillsmmans. enda anledningen är att man kommer undan sitt samvete med att kunna säga "men vi var ju inte tillsammans" ifall man gjort nått med nån annan. less på meningslöst sex och fulla killar på krogen som säger saker som dom lika gärna kunde sagt till nån annan. OCH MINA VÄNNER, HÄR KOMMER DET: less på att vara full. den trodde ni aldrig va?! men haaaah, just smile and wave för jävlar vad less jag är på det.
... åtminstone tills på fredag

But you put the happi- in my -ness
You put the good times into my fun


FAN VAD GLAD JAG BLIR FÖRRESTEN ATT DET ÄR FOLK SOM LÄSER DEN HÄR SLITNA SKITEN..
typ som om jag verkligen hade något vettig i skallen, baha

lololoooove it fucktards

förövrigt brukar min släckt skylla på att jag hade navelsträngen runt halsen..
förövrigt igen så FAN vad pinsamt att jag skrev släkt med CK.. smurf OCH dyselektiker.
tack för dom goda generna fader fora..

Kommentarer
Postat av: JayLoow

jag blir påmind om varför jag älskar dej när ja läser den här skiten.

för även när vi såååå lååångt bort ifrån varandra, så känner ja mig såååååå nääääära dej.

Det är FÖR ÖVRIGT min refräng i den där schlagerlåten ja ska skriva en vacker depressiv dag i mitt trånga underli... liv.. host..

ja ska berätta en secretness sen.

sliskslaskpiskfnask


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback