AHHHHHHH

i brought this gift for you its up in my bummmm... baroppapom poooom..

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHH, jag vill köra snöskoter.
fan va jävla retard allt är när det är såhär mittemellan. inbetween.
in teenyweeny string bikini. oh la la. orka ha höst?!!
appropå stringbikini så har jag tvättat kläder idag.
haha inte för att jag vet vad stringbikini hade med det att göra meeeen,
då är det alltstå maskinen - det snurrar i min skalle som ska in på rad 9.
men sataaaaaaaaaaaan vad mycket kläder jag har. helt sjukt.
jag tror att jag har en sjukdom. jag menar, är man såhär halvsnygg så får
man fanimej kompensera upp med att ha snygga kläder. sen så har ju jag
iof enligt mej världens bästa personlighet så då väger det ju upp GÅNGER TVÅ.
nä men skämt å slido, anonyma shoppoholicar?! anyone?
typ som igår, jag var bakis och jävligt fresh i vanlig ordning,
var uttråkad för folket här hemma hade dragit och hojjat nån jävla stans,
såååå.. vad gör man inte? jo, klickar hem lite kläder från
el internetto?! jovisst. kul som fan men sen när jag ska pejja skiten så
kan man ju önska sej att jultomten vore med. närå, så farligt äre faktiskt inte.
beställde bara för 2000 spänn. vilket jag inte äger, iallfall inte till kläder.
så iof så klämde skon lite angående denna incident I VILKET FALL SOM HÄLST. röv.
MEN. jävlarrrrrrrrrr vad snygg jag blir när jag får dom.
så pengarna är nog inget problem, allt man vill får man.
förövrigt så har jag tagit mej i brasan och börjat sålt iväg lite kläder,
sånna som jag vet att jag kanske kommer använda max 3 ggr,
fast ändå sånna jag skulle vilja ha kvar för dom är så jävla snygga,
men när man har 9st jackor och man kanske använder typ 5 så är dom
där 4 jävligt onödiga när man liksom kan få pengar för dom (och köpa nya, heahea)
iallafall så har jag även sålt iväg mina ÄCKLIGT snygga snowboardbrallor.
till syrran. tyckte hon behövde dom.. 1000 fick hon dom för.
rätt billigt med tanke på att jag knappt använd dom en hel säsong och köpte
dom för 2000 nånting. såååe, ENJOY! skönt att dom är inom familjen iallafall :)
jag menar, jag känner ju mej rätt och jag vet att jag skulle ändå köpt nya tills i vinter.
samma med jackan. säljer iväg 3 st snow jackor också. föööör, att jag vet
att jag kommer köpa ny. har redan hittat en. seriöst, jag får ryckningar i ögonen
för den är så jävla snyyyyyyyyyyyyyggggggggggggggggggggggggggggggggggggg.
ska nog fan beställa an imorrn?!!!11111 (dom där ettorna var meningen, jag lovar)
har faktiskt sålt grejjer för 4500spänn nu. GREAT SUCCES!!! så jag har faktiskt
råd att köpa den för 2200spänn?! håll med mej nu för fan!!!! :)

sen så undrar jag om det bara är jag i hela världen som tycker att dom
här skorna är dom snyggaste jag sett? kan bero på att att det är en bajskorv
på dom och att det står "smile forever". känns som om hela mitt
liv fick plats på en jävla sko. SWEET!! såeeeh, vill du lapa upp poopy i brygga
så vet du ju vilka skor du ska ha på dej för att öka chanserna att lyckas en
lördagskväll. och är du riktigt jävla ful så är ett hett tips att ladda upp
med ren barcadi razz och HÄLLA i mej.

hade dom funnits i tjejstorlekar hade jag lätt köpt dom.
äh, kanske köper dom ändå och har dom som prydnad?
seriöst, det ska jag fan göra. BAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback