the world is yours

jag blir djuuuupt deprimerad på min bloggs utseende.
kan inte NÅGON (läs: jonnyboy) göra något åt den?!
helvettes jävla skit grejjeeeeeeeeeeeeeeer..

och appropå grejjer så kom jag och jansson på att
fan vad jon måste shava sina balls ofta alltså..
eller så måste gud ha missat den detaljen att ge jon pubishår.
i vilket falls om hälst så är det INTE OKEJ ATT FISKA MED HELLACOPTERS.

och appropå hellacopters så såg jag en kille i helgen som gjorde
helikoptern helt i sin ensamhet ute på stan. nattetid. förmodar att han var full.
fast det vore ändå roligast om han var nykter. och ska man göra något
sådant när man är nykter så är det bäst att passa på en lördags natt på stan.
för då tar alla förgivet att man är full och ingen riktigt bryr sej för det hör
till vardagen att onanera i var och varannat gatuhörn och kasta mackor på
får så det fastnar i ullen och andra diverse roande saker.

och appropå ull så blödde jag näsblod imorse. vet inte vad det hade med ull att göra?
eller jo, jag tänkte nog på att man stoppar ju bomull i näsan när man blöder.
eller varför ljuger jag, jag tänkte igentligen på att man stoppar
bomullstamponger i fettan när man menstrueraaaaaaaaar..
eller jag vet inte. tänk om man hade ett litet får? typ lika stort som en kyckling.
fan va roligt man kunde ha med den då. då måste man liksom ha ett snöre på
den när man är utomhus så den inte flyger iväg, så måste man ha en korg
som man kan ha den i när den inte flyger. så måste man ha massa
pyttesmå hamburgare som den kan äta ibland. ja jävlar, vilket HÅLLIGÅNG.
helt plötsligt såg jag framför mej vilken schysst morsa jag skulle bli.


förresten är jag skittaggad på att säsonga nu. typ i alperna. hälst i canada.
seriöst. har hittat feeeeeeeeeeta sidan med massa hjälp och boende.
funderar på att dra dit istället för norge. fast jag drar till norge nu den första
november ändå, så får vi se om jag stannar.. kan ju dra till canada när jag
känner fört liksom, säsongen var mellan dec - maj .. så det är HÅKEJ!!!! :)

är taggad på allting just nu. har sagt upp mej från jobbet idag.
marika flyttar in på min plats här hemma från och med 1a nov.
jag har ingen pojkvän. jag har liksom nothing!!!!! så jävla sweet känsla.
jag kan liksom välja vad som hälst i hela världen, välja precis vart
jag ska bo av alla ställen I HELA VÄLRDEN. sjukt soft känsla.
jag har liksom ingenting som håller mej kvar. annat när jag fortfarande hade
jobb här, då var det ju inte att dra när som hälst, samma innan jag fixat
nån som kunde flytta in i lägenheten heller. men NUU NI ERA IDIOTER,
nå förslag på vart jag ska förflytta min kropp härnäst?




(fråga mej inte varför jag har gröna grodfötter och blått nagellack
men skulle jag tippa så är det antagligen för att försöka på något
desperat sätt matcha jordens naturliga färgskala..?!)



iallafall så lyssnade jag och linda på den här låten när vi gick ut från
våran sista dag på jobbet efter vi sa upp oss idag, men FEEETA SMILET på läpparna






be free cos the world is yours

Kommentarer
Postat av: JayLoow

vadå? va äre för fel på min balls?

varför är dom inte håriga? är dom?

Du ha väl inte tuggat på dom?

Iofs har ju Jansson det.

Och då äre alltså

Janssons Frestelse som ska in på rad 8.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback