whaaaaaaaaaaut

är det bara jag i hela världen som ser att min blogg är åt helvette?
eller att blogg.se totalt tappat formen?
(parantes nr1, ungefär som mina pattar) (parantes nr2, haha NEJJE)
kanske bara är min dator. eller mina ögon?
brillor nästa. seriös tycker jag fan ingen ser smart ut i brillor.
folk säger ju jämt: "fan vad smart du ser ut med brillor"
men hallåååååååå, att vara smart är pågränsen till att vara mentalt sjuk,
och det är precis så man INTE ser ut med brillor. folk med brillor kan vara snygga,
iof så tycker ju jag att crazy peeps också är jävligt snygga. men det är ju jag det också.
sååeeehh, äh trött är fan mitt namn at the moment

hela världen är så underbar,
om man är korkad dum och glaaaaad..


lite humor till er alla såhär på tisdagskvällen,
I BRING TO YOOOOOU.. THE PETER GRIFFIN, WATCH AND LEARN CHILDREN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback