my forever lasting mess

näe nu jävlar. dags att styra upp såväl bloggen som mitt liv som porrstärna.
eller, nä inte porrstjärna.
men MITT LIV som människa/djur/idiot/kompis/förebild/avkomma/whatever you want.
fast ja, igentligen är det mest bloggen som behöver styras upp. städas av. dammas.
ååh jag hatar att städa. vem fan kom på dammet? vart fan kommer dammet ifrån?
seriöst? hur kommer det så jävla snabbt?
jag önskar att jag också kunde komma så snabbt, slipper man massa jobbigt för-jobb,
typ som att spackla innan man ska måla, vilken målare hoppar inte över den biten liksom?
den passar man ju på. NÄ NU JÄVLAR..
varför måste damm vara grått?
kan det inte vara massa fina färger så man åtminstone blir glad när man ser det?
jag ska sms 118100 och fråga ifall man inte på något vis kan färga dammtussarna.
ja, det ska jag göra.
mitt mission för dagen. check!

mitt liv är nog styrt till viss del iaf. fast mitt liv lär nog aldrig bli helt uppstyrt.
trivs nog bäst när det är en enda stor mess.
jag har liksom lärt mej att leva med min mess.
det är som om vi har blivit vänner och förstår oss på varandra.
jag menar, min messed up brain vet precis när den ska sluta för
att inte göra det överdrivet jobbigt för mej.
och jag förstår varför min mess finns där och jag kan hantera den någorlunda bra.
eller nej, jag kan hantera den jävligt bra, det är nog mest det att andra inte kan göra det.
det är ungefär såhär: umgås med mej på något vis som innebär kärlek av något slag,
så är det ungefär en skylt som blinkar där det står "ta två betala för en".
man får messen på köpet liksom. CYKELN PÅ KÖÖÖÖPET!
haha, nu fick jag världens roligaste bild i skallen.
ni vet synsam reklamen, med han som har en liten kille på ryggen? "rätt glas, och rätt bågar" ..
tänk er MEJ med DOGGE DOGGELITO på ryggen som säger "messen på kööööpet"
varje gång jag träffar någon. HAHAHA ååååh..
jag ska snacka med honom om han inte har lust att extraknäcka lite å mina vägnar också..
sweeeet. men back on track nu,
grejjen är den att det är liksom ingen mess som att jag mår dåligt med mej själv
eller någon mess som att jag är konstig och skär mej i armarna ibland eller så.
utan det är mest messen runt omkring mej.
och typ mina konstiga påhitt och tankar och helt enkelt mitt röriga liv
med folk runt om kring mej från höger och vänster och upp och ner och överallt.
MEN som sagt, vi är friends forever jag och min mess.
synd bara att man inte kan vara friends forever med allt.


jon däremot, jag älskar fan dej.
du är liksom en sån vän som man tycker sådär konstig mycket om.
du har liksom varit den jag berättat allt för från början, allt om allt som var då.
även fast vi liksom inte kände varandra speciellt bra då
igentligen vet jag inte om vi känner varandra speciellt bra nu heller?
fast det känns som om vi känner varandra på ett annat plan än hur man känner
sina andra kompisar. vi är liksom inte kompisar som hänger jämt
(mjääää kanske för att vi bor 666 mil ifrån varandra, haha men anyways fuckhead..)
men vi är liksom kompisar på typ.. ja nått annat sätt. typ vi ser saker på samma sätt.
och du är även den som aldrig kommer bli arg eller dömma mej,
eller säga åt mej att dra åt helvette.
jag tror nånstans att du förstår mej jävligt bra.
för både du och jag tänker ganska lika när det gäller livet.
jag menar, gör jag på något vis som du tycker är heeeelt unbelivable dåligt,
så måste jag ju ändå tycka att det är rätt eftersom jag gjort som jag gjort.
och då har jag ju igentligen inte gjort något fel.
eftersom då är det ju igentligen bara i dina ögon jag gjort något dåligt,
och då kan det ju inte vara rätt att bli förbannad på mej, för alla tankar är rätt i rätt persons huvud.
eller äh, fan, vem stoppade knark i min müsli eller vad äre frågan om?
fan vad jag slirade iväg där i min skalle.. haha.
ja.. jag vet att du förstår iallafall.. så fuck it for now.
jag menar, jag vill ju inte gärna åka på ett pissprov pågrund av att jag sitter och filosoferar
om vad som är vad och vem som är vem och vem fan den där fulla
människan igentligen är som byggt ett så jävla snett kaknästorn i pisa..


nobody is killing more time than you and i





Kommentarer
Postat av: J.Lo

Damnit Fia Poop, min hjärtas bästa del och min blivande fru, JAG ÄLSKA FANIMEJ DEJ MER ÄN MEST. sydväst. Präst. Ost.



It's like we just don't care. We're going nowhere.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback